PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne

  • 21. Data: 2002-09-23 10:11:57
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne [OT]
    Od: "Maciek" <m...@p...fm>

    "Darek" <d...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:ammo7l$2us$1@news.gazeta.pl...

    > W OE jest taka mala opcja zeby przy odpowiedzi
    > zawsze uzywac angielskiego naglówka.
    > BTW. Dalej mi sie kaszani... Wyjasnisz dlaczego?
    > (Pytam powaznie)

    To już chyba OT będzie :-)
    Ustaw sobie czytanie zawsze jako central european iso.
    Przy wysyłaniu ustaw dokładnie to samo i powinno być
    ok. Przynajmniej u mnie SOA#1.
    Ciężko powiedzieć coś więcej mając tak szczątkowe info

    Maciek

  • 22. Data: 2002-09-23 11:03:46
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    artur dyksinski wrote:
    > Czesc
    > jednym z wymagań była znajomoć sztuki hakerskiej :-) "
    > Zwroc uwage na: "znajomoć sztuki hakerskiej".
    > Firma która poszukuje terrorysty???
    > To Alkaida, albo Hamas.
    > :)))))))))))))))))))))))))))
    tudziez firma z branzy security ktora takich ludzi zatrudnia, i zpaewniam
    cie ze takich firm kilka jendak jest i nie sa to terorysci a ich uslugi sa
    porzadane narynku.

    > PS. Idac waszym tokiem rozumowania do policji powinni byc przyjmowani
    > wylacznie recydywisci.
    jezlie umieliby skutecznie wykrywac rpzestepstwa powstrzymujac sie od
    lamania prawa, to dlaczego nie

    > Mozna by wtedy pozamykac wszystkie szkoly policyjne, a nowy personel
    > zobowiazac do uczciwosci pisemna umowa o prace i stala posada.
    > Ludzie bierzcie na to jakies leki!
    Widac ze kompletnie nie znasz realiow rynku i branzy o ktorej sie
    wypowiadasz

    a uwazasz ze w agencjach rzadowych to pracuja grzeczni chlopcy z
    uniwersytetow, albo ze te wszystkie firmy security zatrudniaja tylko
    chlopaczkow z dobrych domow ktorzy nigdy nic nie rpzeskrobali

    otrzasnij sie i spojrtz na to realnie

    --
    Tomasz Onyszko

  • 23. Data: 2002-09-23 11:06:19
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    artur dyksinski wrote:
    > Czesc
    > Tak was czytam Panowie i oczom nie wierze...
    > Czy to jakas epidemia otepienia czy co?
    > Przeanalizujmy ten watek:
    > 1. Facet napisal ze sie wlamal do firmy w której szuka pracy.
    gdzie napisal ze sie wlamal - jak anrazie to tylko odkryl mozliwosc -
    pozatym jest to ewidentan wina tego kto robil ta stronke bo to jest
    trywialny i szkolny blad rpzy budowani tego typu aplikacji i powinno sie
    wylac programiste ktory ja zrobil i admina kotry ja powiesil na WWW

    > 2. Napisal o tym na publiczna grupe dyskusyjna

    acha, gdize naspial ze sie wlamal ?

    > 3. Wraz z banda cielat zastanawia sie czy powiedziec o tym przyszlemu
    > pracodawcy.
    hmm, sam sie do tej bandy zaliczasz poniewaz piszesz na ta grupe

    > Zastanawiam sie gdzie sie podzialy wasze mózgi?
    moj jest na swoim mijescu

    > Tu nie pracodawce trzeba o takim fakcie poinformowac, tylko policje.
    > Chyba ze pracodawca ma byc "alkaida" czy jakas inna organizacja
    > terrorystyczna.
    Pomysl o czym mowisz i sprobuj zapoznac sie z realizami pracy w branzy
    zajmujacej sie security w sieciach.

    --
    Tomasz Onyszko

  • 24. Data: 2002-09-23 11:08:42
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Tomasz Onyszko wrote:
    > a ich uslugi sa porzadane narynku.
    jejku jaki byk, przepraszam za niego od reki - troche sie poddenerwowalemjak
    pisalem

  • 25. Data: 2002-09-23 14:34:02
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
    >tudziez firma z branzy security ktora takich ludzi zatrudnia, i zpaewniam
    >cie ze takich firm kilka jendak jest i nie sa to terorysci a ich uslugi sa
    >porzadane narynku.
    Nie wiem czemu, skojarzylo mi sie to z jednym z filmów z Charlie
    Chaplin'em .
    Chaelie jest szklarzem, na zycie zarabia wraz z malcem który mu
    przysparza klientów...
    Na powaznie, ciekaw jestem ile z tego zapotrzebowania na wasza prace
    (bez urazy) jest podsycanym zerowaniem na paranoi, a ile stanowi
    realne potrzeby...
    W sumie szpiegostwo przemyslowe stanowi powazniejszy problem, ale
    jakos nie udalo sie na walce z nim robic tak spektakularnych
    interesów, jak wasze....

    >jezlie umieliby skutecznie wykrywac rpzestepstwa powstrzymujac sie od
    >lamania prawa, to dlaczego nie
    Pewnie, patrzac na skutecznosc systemu resocjalizacyjnego, jestem tego
    prawie pewien.
    :)))))))))))))))))))))))))
    Wracajac do filmowych analogii, ktos tu sie chyba o pare razy za duzo
    obejrzal "parszywa dwunastke".
    ;)
    >Widac ze kompletnie nie znasz realiow rynku i branzy o ktorej sie
    >wypowiadasz
    No, cóz kazdy Polak zna sie na: medycynie, naprawie Fiata 126p, oraz
    hakerstwie.
    :))))))))))))))))))))))))))

> [...]
    >uniwersytetow, albo ze te wszystkie firmy security zatrudniaja tylko
    >chlopaczkow z dobrych domow ktorzy nigdy nic nie rpzeskrobali

    Uch.
    Widze ze kolega z tych *wtajemniczonych*, oglada sie "Archiwum X",
    "Strefa 11"; czyta "Wrózke".
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    )))))
    Co do agent rzadowych, to jak ostatnio chcialem zostac Polskim Bondem,
    to prócz wymaganego zaswiadczenia o nie karalnosci (które akurat
    moglem dostarczyc --nawet nie podrabiania :))) ), to wymagali jeszcze
    *przebytego* wojska, wzorowego wywiadu srodowiskowego, pomyslnego
    przejscia testów fizycznych i psychicznych.
    Choc z drugiej strony, jakies 2 lata temu slyszalem jak nie jaki A.
    Lepper mówil ze: "W rzadzie sa sami zlodzieje"
    Widac sprzeczne sygnaly, albo na wyzszych stanowiskach na wiecej sobie
    mozna pozwolic...
    :))))))))

    pOzdrawiam
    Artur

  • 26. Data: 2002-09-26 07:14:45
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <3...@n...gazeta.pl> artur dyksinski napisał(a):
> [...]
    > Tu nie pracodawce trzeba o takim fakcie poinformowac, tylko policje.
    > Chyba ze pracodawca ma byc "alkaida" czy jakas inna organizacja

    W domu wszyscy zdrowi?
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/