PracaGrupypl.praca.dyskusje › ECDL, specjalizacja, kursy...

  • 1. Data: 2002-09-22 15:43:34
    Temat: ECDL, specjalizacja, kursy...
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Witam,

    Pewnie wiekszosci moj problem wyda sie smieszny, ale juz na tym poziomie
    trzeba podejmowac sluszne decyzje, aby pozniej nie trzeba bylo plakac...

    Chodze do szkoly policealnej. Jest mozliwosc zrobienia ECDL. Czy warto?
    Mnie osobiscie wydaje sie, ze jesli mam odrobine wyzsze ambicje to miast w
    ECDL lepiej inwestowac w doswiadczenie. A moze sie myle?

    Kolejna sprawa to specjalizacje. Moja grupa wybiera glownie "strony
    internetowe" oraz "systemy operacyjne". Osobiscie sie z nimi nie zgadzam.
    Jesli chodzi o strony internetowe to robia je teraz gimnazjalisci (jesli
    nie mlodsi). Pracodawca w zwiazku z tym nie bedzie patrzec na
    specjalizacje tylko na konkretne prace jakimi dany czlowiek moze sie
    pochwalic. Co do systemow operacyjnych to wydaje mi sie, ze specjalizacja
    rowniez niezbyt trafna. Jesli juz mam brac jakies specjalizacje to chyba
    konkretniejsze wydaja sie "programowanie" i "administracja" lub cos
    posredniego. Zdaje sobie sprawe, ze po szkole policealnej taka
    specjalizacja to smiech na sali, ale jednak daje juz jakies podstawy i
    punkt wyjscia. A moze jakies inne typy? Licze na Wasza pomoc. Znacie rynek
    pracy i byc moze dostarczycie jakichs argumentow, ktore pozwola mi
    przekonac grupe do bardziej rozsadnego wyboru. No chyba, ze i moje typy
    nie sa dobre.

    Trzecia sprawa to kursy. Dla uczniow policealki do ktorej uczeszczam
    wiekszosc kursow jest tansza niz normalnie. Niektore nawet o 50%. Jest
    sporo mozliwosci. Ja zastanawiam sie nad kursem pedagogicznym, ktory ma
    ponoc kosztowac okolo 600-800 zloty. Jest to kurs, ktory wydaje mi sie nie
    zaweza mozliwosci. Juz pare razy na grupie pojawily sie watki, w ktorych
    ktos informowal, ze szef zlecil mu zadanie nauczenia czegos grupy
    podwladnych. Mysle, ze dla pracodawcy ktos z uprawnieniami pedagogicznymi
    jest tez dosc cennym nabytkiem. Jesli sie myle prosze o wyprowadzenie z
    bledu, bo cena jednak nie mala :) A moze jakies inne kursy? Kurs BHP (to
    chyba jednak juz nieco zaweza mozliwosci gdzie moze sie to przydac)?

    pozdrawiam
    Greg

  • 2. Data: 2002-09-22 16:09:37
    Temat: Re: ECDL, specjalizacja, kursy...
    Od: "[-=DaWin=-]" <d...@p...fm>

    Dnia 02-09-22 17:43, użytkownik Greg napisał:

    > [cut]

    przegladajac od czasu do czasu ogloszenia o prace w poniedzialkowej GW,
    to sadze ze najlepszym pomyslem jest zrobienie kursu fryzjerskiego lub
    jakiegos aptekarza ...

    --

    [-=DaWin=-].sirrah.UstroNET

  • 3. Data: 2002-09-22 19:02:03
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "[-=DaWin=-]" w news:1032710978.100259@vax.ustronie.pw.edu.pl napisał(a):

    > przegladajac od czasu do czasu ogloszenia o prace w
    > poniedzialkowej GW, to sadze ze najlepszym pomyslem
    > jest zrobienie kursu fryzjerskiego

    To jest jakas mysl :)

    > lub jakiegos aptekarza ...

    Na to chyba jednak trzeba czegos wiecej niz kursu ;)

    pozdrawiam
    Greg