PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podanie

  • 1. Data: 2002-09-22 19:57:24
    Temat: Podanie
    Od: "Jacek" <j...@i...pl>

    Ludzie powiedzcie mi jak napisać podanie o pracę

  • 2. Data: 2002-09-22 20:05:34
    Temat: Re: Podanie
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jacek <j...@i...pl> wrote:
    > Ludzie powiedzcie mi jak napisać podanie o pracę

    Bierzesz długopis, kartkę papieru, słownik ortograficzny i piszesz...

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2002-09-22 20:22:24
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bierzesz długopis, kartkę papieru, słownik ortograficzny i piszesz...
    >

    > --
    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026
    > ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    > _______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
    > ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

    Zwracam sie z uprzejma prosba o zatrudnieniu mnie na stanowisku xxx.
    Prosbe swoja motywuje tym, ze mam na utrzymaniu zone, trojke dzieci
    i tesciowa.
    Z gory dziekuje za pozytywne rozpatrzenie mojego podania.

    (tutaj czytelny podpis)

    ;)))))) sorki ale nie mogle sie powstrzymac ....

    A powaznie:
    poszukaj tutaj: www.pracuj.pl

    Powodzenia,
    Enif

  • 4. Data: 2002-09-23 12:26:13
    Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bierzesz długopis, kartkę papieru, słownik ortograficzny i piszesz...

    ty jestes tak zlosliwy na co dzien czy od swieta ?

    --

    Rapatang

  • 5. Data: 2002-09-23 12:32:45
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Mon, 23 Sep 2002 14:26:13 +0200, "rapatang"
    <r...@p...onet.pl> wrote:

    >ty jestes tak zlosliwy na co dzien czy od swieta ?

    Na codzień - to u niego normalne.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 6. Data: 2002-09-23 13:31:49
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    rapatang <r...@p...onet.pl> wrote:

    > ty jestes tak zlosliwy na co dzien czy od swieta ?

    Na codzień. Jeżeli ktoś nie potrafi podania napisać, to raczej nie
    potrzebuje tego robić - łopaciarzy przyjmuja bez podań.

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2002-09-23 14:02:37
    Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl>

    > Na codzień. Jeżeli ktoś nie potrafi podania napisać, to raczej nie
    > potrzebuje tego robić - łopaciarzy przyjmuja bez podań.

    coz za trafna wypowiedz

    a nie lepiej podac strony ze wzorami cv

    zlosliwosc chyba nie jest w cenie

    --

    Rapatang

    PS

    chocby

    http://praca.onet.pl/cv/
    http://www2.gazeta.pl/praca/
    http://www2.gazeta.pl/praca/0,22551.html

  • 8. Data: 2002-09-23 15:56:45
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    rapatang <r...@p...onet.pl> wrote:
    > coz za trafna wypowiedz

    > a nie lepiej podac strony ze wzorami cv

    > zlosliwosc chyba nie jest w cenie

    Nie. Jeżeli dany delikwent nie potrafi podania napisać, to nie ma co sie
    pchać do prac, które takowego wymagają. Szkoda czasu zarówno jego, jak i
    przeglądających CV.

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2002-09-24 13:12:20
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Adam Płaszczyca" w news:amndjt$im3$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Nie. Jeżeli dany delikwent nie potrafi podania napisać, to
    > nie ma co sie pchać do prac, które takowego wymagają.

    Ty sie urodziles z umiejetnoscia pisania CV? Nikt nie musial Cie tego
    uczyc, nie potrzebowales przykladow? Jesli tak to podziwiam. Jesli jednak
    nie jestes az tak genialny to czy najpierw "pchales" sie tam gdzie CV nie
    bylo wymagane? I co dalej? Pracujac na takich posadach nagle Cie
    oswiecilo?

    IMHO miales zwyczajnie zly dzien tylko nie chcesz sie przyznac ;)

    pozdrawiam
    Greg

  • 10. Data: 2002-09-24 14:49:14
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Greg <o...@f...sos.com.pl> wrote:

    > IMHO miales zwyczajnie zly dzien tylko nie chcesz sie przyznac ;)

    Widzisz, umiejętnośc pisania wyniosłem ze szkoły.

    --