PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rejestracja U.Pracy Dziecko {wawa}

  • 1. Data: 2004-05-11 13:29:50
    Temat: Rejestracja U.Pracy Dziecko {wawa}
    Od: "Piotr Borawski" <j...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie,
    Mamy całkiem małego dzieciaczka i żona chciałaby się zarejestrować w UP
    w Warszawie. Trochę jest to utrudnione. Była raz w UP w ciągu dnia i z tego
    co sie dowiedziała to raczej trzeba tam stać od samego rana. Problem to
    dziecko - karmione cały czas z piersi (cięzko je zostaić w domu na dłużej).
    Czy mógłby kotś opisać jak w praktyce wygląda rejestracja (o której są
    wydawane numerki ile trzeba stać w kolejce).
    Myślicie że można liczyc na jakieś specjalne traktowanie gdyby pojechala
    razem z dizeckiem ?
    Pizdrawiam
    Piotr Borawski

  • 2. Data: 2004-05-11 19:39:28
    Temat: Re: Rejestracja U.Pracy Dziecko {wawa}
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    Syn kolezanki zaplacil 20 zl "stojakowi kolejkowemu" i ten stal od 6 rano.

    Basia

  • 3. Data: 2004-05-12 11:02:49
    Od: "Piotr Borawski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Borawski" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c7qk9h$q6t$1@inews.gazeta.pl...

    Chmm, czy na prawdę nikt nic nie wie ?
    Chciałbym wziąć urlop na ten dzien kiedy żona się będzie rejestrować, ale
    dobrze by było żeby załatwiła wszystko jednego dnia. W zwiazku z tym
    ponawiam pytanie - jak to wygląda, o której należy być, żeby sie udało
    załatwić rejestrację?
    Pozdr.
    Piotr Borawski

  • 4. Data: 2004-05-12 13:38:09
    Od: "Zuzanna" <z...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Borawski" napisał
> [...]
    > dobrze by było żeby załatwiła wszystko jednego dnia. W zwiazku z tym
    > ponawiam pytanie - jak to wygląda, o której należy być, żeby sie udało

    Podejrzewam, że wszystko zależy od Urzędu Pracy. Ja mogę tylko
    powiedzieć, jak to wygląda w UP na Grochowskiej. Do godziny 14 trzeba
    pobrać numerek i kartę rejestracyjną. Wypełniasz kartę i po jakiejś
    godzinie podchodzisz do stanowiska rejestracji (jest ich chyba 4). Samo
    załatwienie rejestracji trwa może z 5 minut. Musisz mieć ze sobą
    dokument tożsamości, świadectwo ukończenia ostatniej szkoły i świadectwa
    pracy, jeśli takowe posiadasz. I to wszystko.

    Zuza

  • 5. Data: 2004-05-12 20:25:03
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Piotr Borawski; <c7t01k$ch8$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    > dobrze by było żeby załatwiła wszystko jednego dnia. W zwiazku z tym
    > ponawiam pytanie - jak to wygląda, o której należy być, żeby sie udało

    W zeszły czwartek ludzie siedzieli chyba do 16 na Ciołka - podejrzewam,
    że ostatni przyszli gdzieś koło 12, może nawet wcześniej.

    Tylko tyle Ci mogę napisać faktów - również będąc na Ciołka [nie podałeś
    lokalizacji] nie widziałem specjalnych udogodnień dla matek karmiących
    piersią [ich samych zresztą też nie widziałem], wnoszę stąd, że musisz
    sam się skontaktować z UP i załatwić sprawę w drodze "negocjacyjnej".

    Jeżeli chcesz załatwić wszystko w jeden dzień, to polecam odwiedzenie UP
    wczesniej i pobranie ankiety i opisu do niej [na Ciołka dostaje się w
    Informacji przy drzwiach], tudzież jakieś informacje możesz znaleźć na
    stronie Wojewódzkiego UP i stronie Warszawskiego UP
    [http://www.apraca.pl/wawa/projekt.htm].

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 6. Data: 2004-05-13 06:16:23
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

> [...]
    > Czy mógłby kotś opisać jak w praktyce wygląda rejestracja (o której są
    > wydawane numerki ile trzeba stać w kolejce).

    Hm... Tak trzymając się dokładnie ustawy to właściwie Twoja żona...
    nie może być osobą bezrobotną :)
    Bezrobotnym może byc osoba gotowa do podjęcia pracy. A ze względu na
    karmienie dziecka,
    Twoja żona raczej nie jest gotowa do natychmiastowego podjęcia pracy...

    > Myślicie że można liczyc na jakieś specjalne traktowanie gdyby pojechala
    > razem z dizeckiem ?

    Podjerzewam, że nawet jakby urząd chciał specjalnie traktować, to i tak
    Twoją żonę zjedliby
    inni stojący do rejestracji :(

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 7. Data: 2004-05-13 07:31:18
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Użytkownik "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > karmienie dziecka,
    > Twoja żona raczej nie jest gotowa do natychmiastowego podjęcia pracy...

    nie masz racji....:))), przysluguja jej nawet przerwy w pracy na karmienie
    piersia :)))

    mysle , ze moglibyscie sprobowac poza kolejnoscia, jak stojacy zobacza
    takiego malego czlowieczka, moze im serce z mieknie (tym co stali w
    Krakowie, kiedys serducho zmieklo :)))
    ponadto proponuje zadzwonic do UP i zapytac czy mozliwe jest przyjecie
    mamy z takim malutkim dzieckiem poza kolejnoscia....( na wypadek, gdyby
    Warszawiakom serducho nie drgnelo)...

    pozdrawiam

    Ewa (Krakow) karmiaca wyrosnieta piranie

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 8. Data: 2004-05-13 10:39:16
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wiadomości

    > nie masz racji....:))), przysluguja jej nawet przerwy w pracy na

    A mi się wydaje, że to Ty nie masz racji...
    Czym innym jest przerwa na karmienie, a czym innym jest gotowość do podjęcia
    pracy.
    A co z dzieckiem pomiędzy mementami karmienia :)

    3mcie się.

    Ps. Tylko niech nikt sobie nie pomyśli, że ja tu coś przeciwko komuś...
    Ot, takie teoretyczne rozważania...

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 9. Data: 2004-05-13 12:02:37
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    no wiesz, odstawianie od tzw. cyca trwa jeden dzien i najlepsza jest
    metoda "odwyk pelny natychmiastowy"
    mam nadzieje ze slyszales o nianiach , babciach i butelkach zamiast
    cycusia....
    :)))

    pozdrowionka
    Ewa (Krakow)
    co pracowala i karmila i dzieci nie umarly z braku cyca, praca byla
    wykonywana solidnie i jeszcze mi awans dali.....
    ;)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 10. Data: 2004-05-13 12:39:25
    Od: "Piotr Borawski" <j...@p...onet.pl>

    Dziekuję wszystkim, którzy odpowiedzieli na pytanie. Ankieta już pobrana i
    wypełniona, mój urlop wzięty a żona jutro idzie się rejestrować - zobaczymy
    czy uda się załatwić w jeden dzień. :)

    Pozdrawiam
    Piotr Borawski