PracaGrupypl.praca.dyskusje › Regulamin Wynagrodzeń

  • 1. Data: 2007-01-24 17:01:37
    Temat: Regulamin Wynagrodzeń
    Od: Oczko <"eeyes[wytnij to]"@tenbit.pl>

    Słuchajcie, czy zgodna z prawem jest taka sytuacja. W moim zakładzie
    pracy obowiazujem Regulamin Wynagrodzeń, w którym to regulaminie
    określne są "widełki" płacy minimalnej i maksymalnej na damnym
    stanowisku. Okazalo sie że porównując moje wynagrodzenie brutto z
    przedziałem w widełkach - zarabiam poniżej minimalnej pensji zadniczej
    na danym stanowisku.

    Jeżeli ktoś z Was zna się na tych sprawach niech napisze czy jest to
    zgodne z prawem i czy ewentualnie mogę się ubiegać u pracodawcy o
    wyrównanie przynajmniej do minimalnego poziomu widełek?

    POZDRO
    Oczko

  • 2. Data: 2007-01-24 19:40:36
    Temat: Re: Regulamin Wynagrodzeń
    Od: Cezary Morga <c...@N...pl>

    Oczko wrote:

> [...]
    > zgodne z prawem i czy ewentualnie mogę się ubiegać u pracodawcy o
    > wyrównanie przynajmniej do minimalnego poziomu widełek?

    IMHO to ile zarabiasz to kwestia twojej umowy z pracodawca. Regulamin to
    rowniez sprawa pracodawcy i prawo nie ma nic do tego. Natomiast ubiegac sie
    o przynajmniej wyrownanie do minimum mozesz, tylko raczej kulturalnie a nie
    straszyc niewiadomo czym.

    --
    Cezary Morga

  • 3. Data: 2007-01-24 19:56:27
    Od: Oczko <"eeyes[wytnij to]"@tenbit.pl>

    Cezary Morga napisał(a):

> [...]
    > o przynajmniej wyrownanie do minimum mozesz, tylko raczej kulturalnie a nie

    nie no czywiście, że nie powiem "dawać kase bo was wszystkich podam do
    sądu" :). W tym konkretnym przypadku sytuacja była taka, iż awansowałem
    na wyższe stanowisko bez podniesienia płacy zasadnieczej (wynikającej z
    zapisanych w Regulaminie Wynagrodzeń "widełek"). Więc nie wiem czy aby
    nie nastąpiła jakaś pomyłka na moją niekorzyść. I stąd moje pytanie czy
    jeżeli zmienia się zaszeregowanie to czy pracodawca musi zapłacić min. z
    "widełeko" czy nie. Bo jeżeli nie to w jakim celu sa te widełki? I
    wogóle po co ta szopka z regulaminem Wynagrodzeń. Powinien być krótki
    zapis, iż wszystkie płace ustala prezes i wszystko było by jasne. Nicz
    tego nie rozumiem

    POZDRO
    Oczko

  • 4. Data: 2007-01-24 21:02:14
    Od: Alien <l...@g...pl>

    Cezary Morga napisał(a):

    Regulamin to rowniez sprawa pracodawcy i prawo nie ma nic do tego.
    Natomiast ubiegac sie..

    Moim zdaniem kolega nie ma racji. Regulamin wynagradzania stanowi
    istotny element prawa pracy o czym mówi Art.9 KP

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 5. Data: 2007-01-25 06:28:22
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > awansowałem
    > na wyższe stanowisko bez podniesienia płacy zasadnieczej (wynikającej z
    > zapisanych w Regulaminie Wynagrodzeń "widełek").
    < w niektórych miejscach ciachniete>

    A rozmawiałes z pracodawcą? jeżeli nie, to zasugeruj że w gruncie rzeczy nie mozesz
    ponosić wiekszej odpowiedzialnosci, skoro nie zostały spełnione odowiednie
    warunki...

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*