PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uwaga na naciągaczy!

  • 1. Data: 2007-01-24 12:29:30
    Temat: Uwaga na naciągaczy!
    Od: "Tomek" <t...@i...pl>

    Uwaga na naciągaczy!

    Na aukcjach internetowych można kupić wiele domen z polskimi znakami -
    PRZEGLĄDARKI INTERNETOWE NIE ROZPOZNAJĄ TAKICH DOMEN !

    Nie warto inwestować w domene np. ogłoszenia.pl skoro i tak nikt nie otworzy
    strony pod taką domeną !!

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-24 13:31:53
    Temat: Re: Uwaga na naciągaczy!
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Robert.I napisał(a):
    > www.szkło.pl

    oprócz tego, że to NTG, taka domena u mnie nie działa najlepiej. Działa,
    jak ją wpiszę w oknie przeglądarki, ale jak kliknę w Thunderbirdzie, nie
    (polskie znaki są konwertowane i wychodzi http://www.szk%c5%82o.pl/).

    --
    Matt Z

  • 3. Data: 2007-01-24 13:38:31
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 24-01-2007 o 13:29:30 Tomek <t...@i...pl> napisał(a):

    > Uwaga na naci?gaczy!
    >
    > Na aukcjach internetowych mo?na kupiae wiele domen z polskimi znakami -
    > PRZEGL?DARKI INTERNETOWE NIE ROZPOZNAJ? TAKICH DOMEN !

    Bzdura. A o polskich znakach nie powinien wypowiadać sie ktoś, kto nie
    potrafi kodowania w czytniku ustawić.

    A poza tym NTG.

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 4. Data: 2007-01-24 14:35:22
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PRZEGLĄDARKI INTERNETOWE NIE ROZPOZNAJĄ TAKICH DOMEN !
    > Nie warto inwestować w domene np. ogłoszenia.pl skoro i tak nikt nie

    A na jakiej podstawie tak sądzisz?
    ZTCP od pewnego czasu znaki diakrytyczne mogą być wykorzystywane w domenach.

    R.

  • 5. Data: 2007-01-24 14:38:31
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    www.szkło.pl

  • 6. Data: 2007-01-24 19:43:53
    Od: Cezary Morga <c...@N...pl>

    Matt Z wrote:

    > oprócz tego, że to NTG, taka domena u mnie nie działa najlepiej. Działa,
    > jak ją wpiszę w oknie przeglądarki, ale jak kliknę w Thunderbirdzie, nie
    > (polskie znaki są konwertowane i wychodzi http://www.szk%c5%82o.pl/).

    Ale to nie jest problem z brakiem obslugi domen z polskimi znakami
    diaktrycznymi tylko z konfiguracja twojego przegladarki i programu
    pocztowego.

    --
    Cezary Morga

  • 7. Data: 2007-01-24 20:35:38
    Temat: Re: Uwaga na naci?gaczy!
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    i http://www.żółw.pl też.

  • 8. Data: 2007-01-24 20:37:37
    Temat: Re: Uwaga na naci
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

  • 9. Data: 2007-01-24 20:38:34
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

  • 10. Data: 2007-01-24 21:58:46
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Cezary Morga napisał(a):
    > Ale to nie jest problem z brakiem obslugi domen z polskimi znakami
    > diaktrycznymi tylko z konfiguracja twojego przegladarki i programu
    > pocztowego.

    co twoim zdaniem źle skonfigurowałem?

    --
    Matt Z