PracaGrupypl.praca.dyskusjeRegulamin Wynagrodzeń › Re: Regulamin Wynagrodzeń
    From: Oczko <"eeyes[wytnij to]"@tenbit.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Regulamin Wynagrodzeń
    Date: Wed, 24 Jan 2007 20:56:27 +0100

    Cezary Morga napisał(a):

    > IMHO to ile zarabiasz to kwestia twojej umowy z pracodawca. Regulamin to
    > rowniez sprawa pracodawcy i prawo nie ma nic do tego. Natomiast ubiegac sie
    > o przynajmniej wyrownanie do minimum mozesz, tylko raczej kulturalnie a nie
    > straszyc niewiadomo czym.

    nie no czywiście, że nie powiem "dawać kase bo was wszystkich podam do
    sądu" :). W tym konkretnym przypadku sytuacja była taka, iż awansowałem
    na wyższe stanowisko bez podniesienia płacy zasadnieczej (wynikającej z
    zapisanych w Regulaminie Wynagrodzeń "widełek"). Więc nie wiem czy aby
    nie nastąpiła jakaś pomyłka na moją niekorzyść. I stąd moje pytanie czy
    jeżeli zmienia się zaszeregowanie to czy pracodawca musi zapłacić min. z
    "widełeko" czy nie. Bo jeżeli nie to w jakim celu sa te widełki? I
    wogóle po co ta szopka z regulaminem Wynagrodzeń. Powinien być krótki
    zapis, iż wszystkie płace ustala prezes i wszystko było by jasne. Nicz
    tego nie rozumiem

    POZDRO
    Oczko