PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re: Re]: ile się czeka na odpowiedź?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re]: ile się czeka na odpowiedź?
    Date: 07 Aug 2003 23:14:23 -0700

    m...@p...pl (maik) writes:

    > No cóż, poważne firmy dbają o swój wizerunek. PRACODAWCA będzie
    > miał z tego to, że osoba sobie o nim dobrze pomyśli. Poza tym
    > pracodawca jest równocześnie producentem/usługodawcą itd. a
    > osoba, która składa u niego podanie jest jego potencjalnym
    > klientem. Oczywiście firma nie musi dbać o odpowiedź, ale szkodzi
    > swojemu wizerunkowi.
    > Sam fakt, że osoby chciałyby otrzymać potwierdzenie tego, że ich
    > dokumenty dotarły, powinien spowodować, że firma zajmie się tym
    > problemem.

    nie przesadzaj. wiele duzych firm takich jak IBM, Intel, SUN, Oracle w
    ogromnej wiekszosci nie odpowiadaja na wysylane do nich CV (chyba ze
    chca umowic sie na rozmowe) i wcale na tym ich wizerunek nie cierpi.

    odpowiedz jest prosta: ludzie tutaj nie oczekuja potwierdzen wyslania
    czegos mailem wiec nie wyrabiaja sobie na tej podstawie takiego zdania
    o firmie, jakie opisujesz nizej.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net