PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzykładowe zarobki górników › Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
    From: "Pawel A." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
    Date: Wed, 6 Aug 2003 16:27:41 +0200

    (....ciach....)

    > Zlituj się, jakich dodatkowych pieniędzy z budżetu górnicy się domagają.

    Miałem sie nie odzywać ale jeszcze słowko.
    Czy twoim zdaniem pieniądze na regularne oddłużenia kopalń i dotowanie
    eksportu wpłacaja krasnoludki???
    Chociaż faktycznie, "na odłużeniu" nie traci budżet, tylko ZUS i firmy które
    lekkomyślnie dostarczały kopalniom zamówione przez nie narzędzia (od
    gumiaków począwszy na ciężkim sprzęie kończąc). W tej sytuacji zamiast
    bezosobowego budżetu na órników składają się konkretne firmy i frajerzy od
    których zarobków regularnie odprowadzany jest zus (nawet jak zarabiają 800
    PLN/miesięcznie).
    Mowiąc krótko: guzik mnie obchodzi czy górnik dostaje odprowadzone pieniądze
    przeze mnie pieniądze za pośrednictwem ministerstwa Finansów, Infrastruktury
    czy też ZUS. Ja nie mam zamiaru płacić mu w inny sposób niż kupując węgiel
    i prąd. Nie dlatego żebym nie rozumial ich trudnej sytuuacji ale z powodu
    obrzydliwej arogancji, która cechuje u nas tą grupę zawodową.

    > teraz to ty uprawiasz demagogię.
    A więc przyznajesz, że ty to właśnie robisz

    Spadam
    Paweł