PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za wizyte domowa u znajomego i czy w ogole brac za to pieniadze?

  • 21. Data: 2004-11-01 19:25:16
    Temat: Re: Re:Ja tez pytam-ile?
    Od: "Iwona_s" <i...@T...pl>

    news:cm5k21$knm$1@news.dialog.net.pl...

    > Co innego jak trzeba podnosić padnięty system, ratować lub archiwizować
    > dane, albo jak dochodzą sprawy sprzętowe - to trudno określić, trzeba znać
    > konkrety.

    A gdy w gre wchodzi troche mniejsza sprawa typu: dlaczego komp ciezko
    chodzi/pracuje, odwirusowienie itp.???

    Pzdr.
    Iwona

  • 22. Data: 2004-11-01 19:29:28
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cm6260$sq2$1@news.dialog.net.pl Iwona_s
    <i...@T...pl> pisze:

    > A gdy w gre wchodzi troche mniejsza sprawa typu: dlaczego komp ciezko
    > chodzi/pracuje, odwirusowienie itp.???
    Co to znaczy ciężko chodzi/pracuje? Znaczy codziennie po 18h czy co?
    Po oględzinach ta "mniejsza sprawa" może się okazać całkiem poważną robotą,
    nieusuwalnym wirusem lub skutkami jego działania, związaną z odzyskiem
    danych, reinstalacją systemu itd. itp.
    Ja zazwyczaj określam zakres robót i koszt - klient się godzi albo nie.

    Jotte

  • 23. Data: 2004-11-01 20:32:29
    Temat: Re: Ja tez pytam-ile?
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Mon, 1 Nov 2004 20:25:16 +0100
    "Iwona_s" <i...@T...pl> wrote:

    > A gdy w gre wchodzi troche mniejsza sprawa typu: dlaczego komp ciezko
    >
    > chodzi/pracuje, odwirusowienie itp.???

    Windowsow sie nie 'naprawia', w tym wypadku pewnie przeinstalowanie
    systemu pomoze :> Ile bys nie dala znajomemu (nie wiem - nie zajmuje sie
    tym, nie znam stawek) to patrz sie / pytaj i sie ucz, zebys za drugim
    razem nie musiala go prosic ;) Jesli Cie to w ogole nie interesuje i
    wolisz zaplacic zadzwon do kogos z ogloszenia, ewentualnie popros
    znajomego, zeby kogos polecil - no chyba, ze on na tym zarabia i mu
    pasuje branie pieniedzy od znajomych (ja np czuje sie niezrecznie i
    nigdy od znajomych kasy nie wzialem).

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 24. Data: 2004-11-01 20:37:58
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:20041101213229.1da2df26@slwkk_desk Sławomir Kawała
    <s...@a...net> pisze:

    > Windowsow sie nie 'naprawia'
    Fakt. Jak się nie umie, to się nie naprawia.

    Jotte

  • 25. Data: 2004-11-01 21:08:04
    Od: User <to@_nospam_.niezly.as>

    Formatowanie dysku, instalacja Windowsa XP+ Pakiet Office + Antyvirus
    jakis + Windows Update dla studenta jakies 50-70pln no do 100pln. Z
    takimi cenami sie spotkalem.

  • 26. Data: 2004-11-01 21:08:23
    Od: User <to@_nospam_.niezly.as>

    Jotte napisał(a):

    > Fakt. Jak się nie umie, to się nie naprawia.

    Poprostu sie nie da ;)

  • 27. Data: 2004-11-01 21:17:29
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cm68tm$o0l$1@nemesis.news.tpi.pl User
    <to@_nospam_.niezly.as> pisze:

    > Formatowanie dysku, instalacja Windowsa XP+ Pakiet Office + Antyvirus
    > jakis + Windows Update dla studenta jakies 50-70pln no do 100pln. Z
    > takimi cenami sie spotkalem.

    To - oczywiście - brutto i z fakturą?

    Jotte

  • 28. Data: 2004-11-01 21:18:27
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cm68u9$o0l$2@nemesis.news.tpi.pl User
    <to@_nospam_.niezly.as> pisze:

    > Poprostu sie nie da ;)

    Twierdzenie zbyt kategoryczne i nie zawsze prawdziwe.
    Niewiedza, czy propaganda?

    Jotte

  • 29. Data: 2004-11-01 21:20:11
    Od: User <to@_nospam_.niezly.as>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:cm68tm$o0l$1@nemesis.news.tpi.pl User

    > To - oczywiście - brutto i z fakturą?

    na czarno raczej :)
    oczywiscie u klienta

  • 30. Data: 2004-11-01 21:23:00
    Od: User <to@_nospam_.niezly.as>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:cm68u9$o0l$2@nemesis.news.tpi.pl User

    > Twierdzenie zbyt kategoryczne i nie zawsze prawdziwe.
    > Niewiedza, czy propaganda?

    praktyka :)
    Tak naprawde mialem pare sytuacji gdzie nie dalo sie usunac wirusa i
    jedyne wyjscie to byl format dysku. Nie mam sie za lokalnego guru od
    Windowsow bo poprostu od paru lat nie uzywam tego niewygodnego SO, ale
    zainstalowac i jako tako skonfigurowac potrafie.
    A co do instalowania to jedynie u znajomych, dla reszty poprostu "nie
    umiem".