    From: Sławomir Kawała <s...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ja tez pytam-ile?
    Date: Mon, 1 Nov 2004 21:32:29 +0100

    "Iwona_s" <i...@T...pl> wrote:

    > A gdy w gre wchodzi troche mniejsza sprawa typu: dlaczego komp ciezko
    >
    > chodzi/pracuje, odwirusowienie itp.???

    Windowsow sie nie 'naprawia', w tym wypadku pewnie przeinstalowanie
    systemu pomoze :> Ile bys nie dala znajomemu (nie wiem - nie zajmuje sie
    tym, nie znam stawek) to patrz sie / pytaj i sie ucz, zebys za drugim
    razem nie musiala go prosic ;) Jesli Cie to w ogole nie interesuje i
    wolisz zaplacic zadzwon do kogos z ogloszenia, ewentualnie popros
    znajomego, zeby kogos polecil - no chyba, ze on na tym zarabia i mu
    pasuje branie pieniedzy od znajomych (ja np czuje sie niezrecznie i
    nigdy od znajomych kasy nie wzialem).

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net