PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za wizyte domowa u znajomego i czy w ogole brac za to pieniadze?

  • 31. Data: 2004-11-01 21:31:23
    Temat: Re: Ile za wizyte domowa u znajomego i czy w ogole brac za to pieniadze?
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Flyer w news:cm5tsl$nvs$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > byłem ciekaw jak wygląda sytuacja i czy z podejściem
    > - "poproszę płytkę z systemem" można dostać jakiekolwiek
    > zlecenie w Polsce. ;)

    A dlaczego nie? Zazwyczaj do komputera dostaje się płytkę. Nie dostają ci
    co sami składają, ale tacy nie potrzebują też pomocy przy instalacji
    systemu ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 32. Data: 2004-11-01 21:37:24
    Temat: Re: Ja tez pytam-ile?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cm69jq$mp6$2@atlantis.news.tpi.pl User
    <to@_nospam_.niezly.as> pisze:

    > Tak naprawde mialem pare sytuacji
    Hmmm, parę sytuacji...
    Właśnie dlatego pisałem, że to twierdzenie zbyt kategoryczne.

    Jotte

  • 33. Data: 2004-11-01 21:40:49
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cm69eh$mp6$1@atlantis.news.tpi.pl User
    <to@_nospam_.niezly.as> pisze:

    > na czarno raczej :)
    No, to juz prędzej.
    Ale takie dziadostwo psuje rynek, sam rozumiesz.

    Jotte

  • 34. Data: 2004-11-01 21:53:36
    Od: User <to@_nospam_.niezly.as>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:cm69eh$mp6$1@atlantis.news.tpi.pl User

    > No, to juz prędzej.
    > Ale takie dziadostwo psuje rynek, sam rozumiesz.

    Pewnie. Ale tak jest wszedzie i chyba zawsze tak bedzie.
    Swoja droga taka instalacja Windowsa nie wymaga zbyt wiele wiedzy od
    instalatora wiec chyba nie jest jakims zajeciem dobrze dochodowym.

  • 35. Data: 2004-11-01 22:02:18
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cm6bj2$6ih$1@nemesis.news.tpi.pl User
    <to@_nospam_.niezly.as> pisze:

    > Pewnie. Ale tak jest wszedzie i chyba zawsze tak bedzie.
    > Swoja droga taka instalacja Windowsa nie wymaga zbyt wiele wiedzy od
    > instalatora wiec chyba nie jest jakims zajeciem dobrze dochodowym.
    Samą windę + parę standardowych aplikacji to praktycznie każdy posadzi.
    Ale co do wielu specyficznych zastosowań, szczególnie w nietypowych,
    specjalizowanych konfiguracjach i ich optymalizacji to już nie jest tak
    hop-hop.

    Jotte

  • 36. Data: 2004-11-01 22:05:24
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-01, User <to@_nospam_.niezly.as> wrote:
    > Pewnie. Ale tak jest wszedzie i chyba zawsze tak bedzie.
    > Swoja droga taka instalacja Windowsa nie wymaga zbyt wiele wiedzy od
    > instalatora wiec chyba nie jest jakims zajeciem dobrze dochodowym.
    To zależy, czy chcesz mieć tylko zainstalowaną windę, czy też masz komputer
    wpięty do Internetu i nie chcesz przeszkadzać innym. W tym drugim przypadku
    dodaj jeszcze konieczność instalowania serwispaków (o ile nie masz na
    płytce, to ściąganie trwa), uaktualnień, postawienie jakiegoś firewalla
    i softu antywirusowego. Plus podstawowy kurs obsługi w/w. Wymaga to i czasu
    i wiedzy większej niż podstawowa.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Boże, daj mi odwagę, abym mógł zmieniać to, co można zmienić,
    daj mi pokorę, abym godził się z tym, czego zmienić nie można