PracaGrupypl.praca.dyskusje › studencka firma a ZUS

  • 1. Data: 2004-10-28 16:51:18
    Temat: studencka firma a ZUS
    Od: "Darek" <...@...com>

    Powiedzmy, ze jestem studentem dziennym (ZUS placi uczelnia) i chce zalozyc
    firme. Czy istnieja z tego tytulu jakies ulgi?. Skoro dla absolwentow jest
    ulga 50% przez rok, to chyba dla studentow tez cos jest.

    Pozdrawiam,

    Darek

  • 2. Data: 2004-10-28 17:01:56
    Temat: Re: studencka firma a ZUS
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 28 paź 2004 w liście [news:clr803$kpb$1@julia.coi.pw.edu.pl]
    Darek [...@...com] napisał(a):

> [...]
    > chce zalozyc firme. Czy istnieja z tego tytulu jakies ulgi?.
    > Skoro dla absolwentow jest ulga 50% przez rok, to chyba dla

    Jasne. Pracodawca nie musi płacić za ciebie składek ZUS'owskich, ale
    tylko do 26 roku życia i tylko przy umowie zlecenie. Poza tym student
    nie ma żadnych ulg związanych z ZUS'em, działalnością gospodarczą, itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 3. Data: 2004-10-28 18:03:56
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    >Skoro dla absolwentow jest ulga 50% przez rok, to chyba dla studentow tez
    >cos jest.

    Skąd ty takie rewelacje wziąleś ?
    Podaj mi proszę podstawę prawną tego o czym napisałes - bo chyba wprowadzasz
    tylko innych w błąd.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 4. Data: 2004-10-28 18:57:17
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Darek napisał:
    > Powiedzmy, ze jestem studentem dziennym (ZUS placi uczelnia) i chce zalozyc

    od kiedy to uczelnia płaci ZUS?

    --
    Witiia