PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanko

  • 1. Data: 2003-08-11 21:46:15
    Temat: Pytanko
    Od: "Kafesita" <k...@a...net>

    Witam Szanownych Grupowiczów,
    Mam pytanko.Mianowicie pracuję na umowę zlecenie,umowa jest na trzy
    miesiące.Złożyłam dzis\ś wniosek o zaliczkę na poczet wypłaty za
    sierpień.Wniosek po długiej drodze trafił do prezesa ale wrócił do mnie z
    zapytaniem jakie mam uzasadnienie na pobranie tejże zaliczki. Moje pytanie
    brzmi: Czy pracodawca może żądać takich informacji??

    Będę wielce zobowiązana za wszelkie info.

    Pozdrawiam
    Kafesita

  • 2. Data: 2003-08-11 22:02:09
    Temat: Re: Pytanko
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kafesita" <k...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > brzmi: Czy pracodawca może żądać takich informacji??
    >
    > Będę wielce zobowiązana za wszelkie info.

    na podstawie twoich informacji podejmie decyzje, czy udzielic ci zaliczki,
    czy kazac czekac na wyplate.
    mozecie wzajemnie poslac sie na drzewo, albo mozesz mu wyjasnic swoj
    problem.
    Jesli sytuacja jest dla ciebie krepujaca, mozsz napisac, ze wazna sprawa
    rodzinna zwiazana ogolnie z czyms tam (np choroba, awaria sprzetu pierwszej
    potrzeby, wypadek w rodzinie czy co tam sie zdazylo) i ze dodatkowych
    wyjasnien chetnie udzielisz ustnie, jesli prezes uwaza to jeszcze za
    konieczne.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##

  • 3. Data: 2003-08-13 17:08:59
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > brzmi: Czy pracodawca może żądać takich informacji??
    >
    > Będę wielce zobowiązana za wszelkie info.

    Oczywiście że może zarządać, pozdrawiam!
    Tomek