PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o staż absolwencki

  • 1. Data: 2004-07-26 11:31:20
    Temat: Pytanie o staż absolwencki
    Od: "Blachhhh" <e...@...O.S.P.A.MMMalpha.net.pl>

    Witam

    Czy moglby mi ktos powiedziec jak wyglada NA DZIEN DZISIEJSZY sytuacja w
    przypadku zrezygnowania
    przezemnie (<< jak to sie kurcze pisze???) stazu w polowie ???

    Na razie jedni twierdza, ze trzeba oddac co sie wzielo, inni, ze nawet to
    czego sie nie wzielo (???) a jeszcze inni,
    ze koszt badan (kilkadziesiat zl).

    Dziekuje z gory!

  • 2. Data: 2004-07-26 12:15:58
    Temat: Re: Pytanie o staż absolwencki
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Blachhhh" <e...@...O.S.P.A.MMMalpha.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Na razie jedni twierdza, ze trzeba oddac co sie wzielo, inni, ze nawet to
    > czego sie nie wzielo (???) a jeszcze inni,

    Tylko koszt badań. Jeśli rządają od Ciebie coś więcej - Ty rządaj podstawy.
    Jak coś Ci podadzą, podaj nam, bo sami jesteśmy ciekawi :)

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2004-07-26 12:25:45
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko koszt badań. Jeśli rządają od Ciebie coś więcej - Ty rządaj
    podstawy.
    > Jak coś Ci podadzą, podaj nam, bo sami jesteśmy ciekawi :)

    O kurcze!!! Jak ja tak mogłem! I to dwa razy!!! "rządaj"... Wstyd jak
    cholera!!!

    :(

    Brak usprawiedliwienia....

    żądaj, żądaj,
    żądaj, żądaj,
    żądaj, żądaj,
    żądaj, żądaj,
    żądaj, żądaj,
    żądaj, żądaj,
    żądaj, żądaj,

    W domu napisze ręcznie 1000 razy.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 4. Data: 2004-07-26 13:21:09
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > O kurcze!!! Jak ja tak mogłem! I to dwa razy!!! "rządaj"... Wstyd jak
    > cholera!!!

    Waldek, jako użędnik, mogłeś popełnić błąd :>

    Jean

  • 5. Data: 2004-07-26 14:13:58
    Od: Anre <w...@p...fm>

    Mon, 26 Jul 2004 13:31:20 +0200, na pl.praca.dyskusje, Blachhhh napisał(a):

> [...]
    >
    > Na razie jedni twierdza, ze trzeba oddac co sie wzielo, inni, ze nawet to
    > czego sie nie wzielo (???) a jeszcze inni,

    Witam
    trzeba oddac wszystko !!! nie tylko za badania.

  • 6. Data: 2004-07-26 14:18:37
    Od: "Tomek P" <t...@s...info>

    to niech oni odadza stracony czas jaki sie poswieci stazowi :D

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 7. Data: 2004-07-26 14:30:16
    Od: "Blachhhh" <e...@...O.S.P.A.MMMalpha.net.pl>

> [...]
    podstawy.
    > Jak coś Ci podadzą, podaj nam, bo sami jesteśmy ciekawi :)

    No dzieki ale ja nie chce byc postawiony w takiej sytuacji :)

    Mam rozumiec, ze jestes pewny na 100% tego co mowisz a drugie zdanie bylo
    zartem czy moze masz watpliwosci ???

    I jeszcze przy okazji drugie pytanie:
    Czy wziecie z urzedu takiego skierowania do pracodawcy szukajacego kogos na
    staz jest dla mnie w jakis sposob zobowiazujace? Czy moge to po prostu olac
    i teraz zrezygnowac czy tez moze jak nie oddam przez te 7 dni to mnie
    wyrejestruja ????

  • 8. Data: 2004-07-26 14:32:30
    Od: Anre <w...@p...fm>

    dzwonile do urzadu to gosciu byl pewien ze bede musial oddac calosc , nawet
    wyliczyl mi ile to bedzie.
    Teraz probuje przerwac, ale w inny sposob - zatrudnie sie na 1, 2 dni u
    znajomego i juz

  • 9. Data: 2004-07-26 14:34:20
    Od: "Blachhhh" <e...@...O.S.P.A.MMMalpha.net.pl>

    Użytkownik "Anre" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Witam
    > trzeba oddac wszystko !!! nie tylko za badania.

    No i jak zwykle tyle wersji ile odpowiadajacych :)

  • 10. Data: 2004-07-26 16:31:55
    Od: Anre <w...@p...fm>

    Mon, 26 Jul 2004 16:32:30 +0200, na pl.praca.dyskusje, Anre napisał(a):

> [...]
    > wyliczyl mi ile to bedzie.
    > Teraz probuje przerwac, ale w inny sposob - zatrudnie sie na 1, 2 dni u

    rozmawialem juz ze znajomym i mowil ze mogl by zatrudnic na czas okreslony
    ale na okolo 2 tyg.
    ale w takim przypadku oplaty za Zus wynisly by ponad 200zl.
    Ma moze ktos jaka propozycje co do krotkoterminowego zatrudnienia