PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie dot. listu motywacyjnego

  • 1. Data: 2004-07-26 10:52:27
    Temat: Pytanie dot. listu motywacyjnego
    Od: "mufina" <r...@p...onet.pl>

    Odpowiadam na ogłoszenie producenta bielizny. W tym ogłoszeniu jest napisane
    (miedzy innymi), że zainteresowani są osobami pełnymi pasji i zamiłowanymi do
    bielizny. A teraz moje pytanie:
    Czy wypada w liście motywacyjnym wspomnieć takze o tej pasji? Jeżeli tak, to
    jak, jakims jednym ładnym zdaniem? Czy to nie będzie głupio wygladało?

  • 2. Data: 2004-07-26 11:32:42
    Temat: Re: Pytanie dot. listu motywacyjnego
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 26 Jul 2004 12:52:27 +0200, mufina <r...@p...onet.pl> napisał:

    > Czy wypada w liście motywacyjnym wspomnieć takze o tej pasji? Jeżeli
    > tak, to
    > jak, jakims jednym ładnym zdaniem?

    Jesli chcesz koniecznie pisac o tej pasji do bielizny, to najlepiej wg
    mnie napisac, ze sledzisz najnowsze trendy na rynku i wymienic kilka firm
    bedacych potentatami produkcji i wzornictwa, ktore z jakis przyczyn sa
    wzorem dla innych. Mozesz trafic pechowo, jesli akurat te firmy nie ciesza
    sie sympatia i powazaniem firmy do ktorej aplikujesz.