PracaGrupypl.praca.dyskusje › Motorola - testy po rozmowie...

  • 1. Data: 2004-07-26 11:49:25
    Temat: Motorola - testy po rozmowie...
    Od: "Areq" <a...@p...onet.pl>

    Rozmowa telefoniczna juz za mna :)
    Chyba poszlo w miare dobrze - zostalem zaproszony na testy.

    Ktos z was mial juz przyjemnosc zmierzenia sie z czyms takim??
    Jak bylo? O co pytaja??

    Pozdrawiam
    Areq

  • 2. Data: 2004-07-26 21:59:52
    Temat: Re: Motorola - testy po rozmowie...
    Od: "news.autocom.pl" <a...@o...pl>

    Jakiś czas temu miałem "przyjemność" odbycia rozmowy dotyczącej stanowiska
    Senior Software Engineer w Motoroli. Wzięło mnie w obroty dwóch gości.
    Ponieważ miałem już duże doświadczenie w programowaniu + dobre recenzje
    moich programów shareware w prasie (nawet tej zagranicznej), szedłem na
    pewniaka. Panowie ci bynajmniej nie chcieli znać moich dokonań, ani też
    oglądać moich programów, tylko zadawali pytania w rodzaju "Co znajdzie się w
    komórce pamięci, jeżeli wykonamy określoną operację na danych?", albo "Jak
    dokładnie działa dana funkcja w C++?". Niestey, chyba ich nie przekonała
    moja argumentacja, że do podglądania komórek pamięci komputera programista
    dysponuje lepszymi narzędziami niż jego szare komórki, a do poznawania
    niuansów teorii C++ jest zawsze jakiś klawisz F1 pod ręką. Po kilku
    tygodniach otrzymałem z kadr list, że dziękują mi za zainteresowanie w/w
    stanowiskiem i że za jakiś czas jak się nauczę programować, to mogę znowu u
    nich starać się o pracę.

    Życzę powodzenia.

    A.

  • 3. Data: 2004-07-26 23:59:02
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 26 Jul 2004 23:59:52 +0200, news.autocom.pl <a...@o...pl>
    napisał:

> [...]
    > tygodniach otrzymałem z kadr list, że dziękują mi za zainteresowanie w/w
    > stanowiskiem i że za jakiś czas jak się nauczę programować, to mogę
    http://www.historia.fivnet.com/albert.html
    3. Einstein nie został kiedyś przyjęty na pewien uniwersytet bo nie
    napisał pozytywnie sprawdzianu z fizyki...

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-07-27 09:42:10
    Od: "Ralf" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Areq" <a...@p...onet.pl> napisał
    > Rozmowa telefoniczna juz za mna :)
    > Chyba poszlo w miare dobrze - zostalem zaproszony na testy.

    Dziwne, pan na testach mówił że to _zamiast_
    rozmowy telefonicznej wprowadzili...

    > Ktos z was mial juz przyjemnosc zmierzenia sie z czyms takim??
    > Jak bylo? O co pytaja??

    A nie powiedzieli z jakiego zakresu te testy?
    Zreszta to i tak nie ma znaczenia
    bo testy sa z czego innego :>

    Pozdrawiam
    Ralf