PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o skuteczność... › Re: Pytanie o skuteczność...
    From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o skuteczność...
    Date: Wed, 23 Mar 2005 14:12:20 +0100

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnd42p0o.49s.proteus@ender.elsat.net.pl...

    > Pytanie jest deczko niedopracowane. :) Dużo zależy jednak od
    > rodzaju ogłoszenia. Bo ogłoszenia o fascynujących tematach
    > w rodzaju: 'britney spears unleashed', 'TYSIĄCE Z PRACY W DOMU!!!!',
    > czy 'Właśnie tego szukasz!!!!' [1] mają dość niską skuteczność.
    > Określiłbym wręcz jako zerową.

    Jak zobaczylam w pierwszej chwili to pytanie, to je zrozumialam jako "ile
    jest zgloszen od spelniajacych warunki ludzi po ogloszeniu na ppo, czy ppo
    ma dostateczne czytelnictwo, zeby byc dobrym miejscem rekrutacji?". A
    tymczasem, jak widze, chodzi tu znowu o moderacje :)

    > Z kolei jest parę firm, których pracownicy po prostu wiedzą jak
    > wysyłać ogłoszenia i ich skuteczność bywa bliska 100%.
    > Wśród takich firm mogę wymienić Siemensa, Most Wanted, ABG S.A.,
    > JCommerce, NetArt, IT Kontrakt itd.

    A aplikanci powinni pisac w LM "Wybralem Wasza firme, bo poprawnie
    wyslaliscie ogloszenie na pl.praca.oferowana - w kompetentnym informatycznie
    otoczeniu moja wydajnosc wzrasta do poziomu czyniacego zatrudnienie mnie
    bardzo oplacalna inwestycja" ;)

    > Gdzieś pośrodku lokują się firmy, które wiedzą że istnieje
    > ppo#hell.pl i potrafią spytać 'czemu nie przeszło?' i ewentualne
    > poprawione ogłoszenia wysłać ponownie.
    >
    > Jeżeli chodzi o statystykę, to tak "na oko" na grupę przechodzi
    > około 50% przesłanych do zmoderowania postów.
    >
    > [1] To niektóre tematy z wczoraj.

    Ciekawa bylaby statystyka z dluzszego okresu - ile odpowiedzi na ogloszenia
    wysylanych na grupe przez niekumatych kandydatow, ile raportow i innych
    mlmow, ile spamow nie zwiazanych w zaden sposob z tematem, ile ogloszen o
    szukaniu pracy, ile bluzgow na moderatora. Zbierasz odrzucone posty czy je
    wywalasz? :)

    A teraz powazniej: czy nie sadzisz, ze wysylanie co jakis czas
    FAQ/instrukcji na samo ppo zmniejszyloby ilosc postow nie przechodzacych
    przez moderacje? Te instrukcje gdzies sa na Sieci, ale nie wszyscy o nich
    wiedza. Tymczasem czlowiek zwykle oglada grupe, zanim na nia cos napisze i
    gdyby FAQ bylo dostepne zawsze w kilkudziesieciu najnowszych postach na ppo,
    moze by dotarlo do wiekszej ilosci ludzi przed tym, zanim sprobuja cos
    wyslac. Nie wiem, czy teraz jest wysylane na grupe, ale jesli tak, to za
    rzadko, skoro go stamtad nie pamietam.

    I.