PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o skuteczność... › Re: Pytanie o skuteczność...
  • Data: 2005-03-25 15:41:37
    Temat: Re: Pytanie o skuteczność...
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona napisał(a):

    > No, nie zachowuj sie, jakbys robil łaske :).

    Nie chciałem, żeby tak to zabrzmiało. :)
    Raczej - przekonałaś moją bardziej leniwą część, że trzeba wysyłać. :)

    > To ma sluzyc wygodzie _Twojej_ pracy - bardziej dostepne FAQ oznacza mniej
    > postow nie spelniajacych warunkow i mniej skarg i pretensji (oby).

    To jest podejście idealistyczne. :)

    > Ja bym nie na tydzien, tylko z kazda transza postow jako ostatni post - zeby
    > zawsze wisialo na gorze. Co do "upierdliwosci" - chcesz, zeby ktos wysylal
    > FAQ na adres ppo, a Ty bys tylko przepuszczal to przez moderacje za kazdym
    > razem? (tzn. jedno na transze). Na ppd spokojnie sie znajdzie ktos, dla kogo
    > wyslanie posta z wklejona trescia okolo dwa razy w tygodniu nie bedzie
    > bolesne.

    Poradzę sobie.

    > Aha, i tytul powinien byc "Jak wysylac ogloszenia (FAQ)", a nie "FAQ grupy
    > pl.praca.oferowana". "Niesieciowcy" (a to oni zwykle maja problemy -
    > przypuszczam, ze firmy IT radza sobie bez trudu) moga nie wiedziec, co to
    > znaczy FAQ.

    Ok.

    > A kim jest ten, ta lub Ci, do ktorych te prosby kierujesz i ktorzy maja
    > wladze nad FAQ?

    Ja kieruję prośbę do P. Maciuszko.
    A gdzie/jak/co z tym dalej się dzieje, to już nie wiem.

    > Ludziom sie nie chce lazic po linkach i czytac poradnikow, zwlaszcza
    > dlugich.

    Jak informuję o odrzuceniu z powodu kodowania, to daje trzy alternatywne
    możliwości. a) proszę o wysłanie bez polskich liter, b) podaję link jak wyżej
    c) podaję link do http://42.pl/ppo/ . I najczęściej ludzie stosują się
    do b) i c). do a) najrzadziej. To tyle w kwestii 'Ludziom nie chce się
    łazić po linkach'. :)

    > Moze by skopiowac (za zgoda autorow) najbardziej znaczace teksty z
    > tych stron do FAQ, w linku odsylajac tylko do rozszerzenia tego?

    Akurat te linki to dużo tekstu nie mają. :)
    Postaram się coś zgrabnego wymyśleć.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer