PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o skuteczność... › Re: Pytanie o skuteczność...
  • Data: 2005-03-23 12:42:00
    Temat: Re: Pytanie o skuteczność...
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mnuterking napisał(a):

    > Orientuję się może ktoś z szanownych grupowiczów, jaka jest skuteczność
    > umieszczania własnego ogłoszenia na pl.praca.oferowana??
    > Tak z ciekawości...:))

    Pytanie jest deczko niedopracowane. :) Dużo zależy jednak od
    rodzaju ogłoszenia. Bo ogłoszenia o fascynujących tematach
    w rodzaju: 'britney spears unleashed', 'TYSIĄCE Z PRACY W DOMU!!!!',
    czy 'Właśnie tego szukasz!!!!' [1] mają dość niską skuteczność.
    Określiłbym wręcz jako zerową.

    Z kolei jest parę firm, których pracownicy po prostu wiedzą jak
    wysyłać ogłoszenia i ich skuteczność bywa bliska 100%.
    Wśród takich firm mogę wymienić Siemensa, Most Wanted, ABG S.A.,
    JCommerce, NetArt, IT Kontrakt itd.

    Gdzieś pośrodku lokują się firmy, które wiedzą że istnieje
    ppo#hell.pl i potrafią spytać 'czemu nie przeszło?' i ewentualne
    poprawione ogłoszenia wysłać ponownie.

    Jeżeli chodzi o statystykę, to tak "na oko" na grupę przechodzi
    około 50% przesłanych do zmoderowania postów.

    [1] To niektóre tematy z wczoraj.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer