PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o skuteczność... › Re: Pytanie o skuteczność...
  • Data: 2005-03-25 14:31:01
    Temat: Re: Pytanie o skuteczność...
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnd485mo.abu.proteus@ender.elsat.net.pl...

    > Problem? Nie. Po prostu upierdliwe to strasznie dla mnie.
    > Ale ok. Postaram się wrzucać okresowo (hmm... raz na tydzień?)
    > aktualny dokument.

    No, nie zachowuj sie, jakbys robil łaske :). To ma sluzyc wygodzie _Twojej_
    pracy - bardziej dostepne FAQ oznacza mniej postow nie spelniajacych
    warunkow i mniej skarg i pretensji (oby).

    Ja bym nie na tydzien, tylko z kazda transza postow jako ostatni post - zeby
    zawsze wisialo na gorze. Co do "upierdliwosci" - chcesz, zeby ktos wysylal
    FAQ na adres ppo, a Ty bys tylko przepuszczal to przez moderacje za kazdym
    razem? (tzn. jedno na transze). Na ppd spokojnie sie znajdzie ktos, dla kogo
    wyslanie posta z wklejona trescia okolo dwa razy w tygodniu nie bedzie
    bolesne.

    Aha, i tytul powinien byc "Jak wysylac ogloszenia (FAQ)", a nie "FAQ grupy
    pl.praca.oferowana". "Niesieciowcy" (a to oni zwykle maja problemy -
    przypuszczam, ze firmy IT radza sobie bez trudu) moga nie wiedziec, co to
    znaczy FAQ.

    > Problem z 'wstaw' jest taki, że nie mam jak na razie możliwości zmiany
    > FAQ.
    > A jak na razie moje prośby o drobną zmianę paru punktów mają mniej więcej
    > taką
    > skuteczność jak prośby o założenie FAQ-bota. :)

    A kim jest ten, ta lub Ci, do ktorych te prosby kierujesz i ktorzy maja
    wladze nad FAQ?

    > czytniki. Ale o tym to pewnie już było sporo. W każdym razie ja
    > staram się odsyłać do poradników w rodzaju:
    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm czy
    > http://evil.pl/pip/OE.html
    > No i obrazki lepiej działają.

    Ludziom sie nie chce lazic po linkach i czytac poradnikow, zwlaszcza
    dlugich. Moze by skopiowac (za zgoda autorow) najbardziej znaczace teksty z
    tych stron do FAQ, w linku odsylajac tylko do rozszerzenia tego?

    > Problem z HTML praktycznie na grupie nie istnieje (głównie co przychodzi w
    > HTML
    > to jakieś spamy). Większe zagrożenie przy wklejaniu 'z worda', to
    > przestawianie
    > się czytników na UTF-8, z powodu użycia polskich znaków cudzysłowia,
    > czy myślnika. Dotyczy to głównie Thunderbirda, Forte Agenta czy innych
    > bardziej inteligentnych od OE czytników.

    To warto wobec tego do punkcie o kodowaniu dolaczyc ostrzezenie przed
    kopiowaniem z Worda. Albo dac lopatologiczna instrukcje, zeby najpierw
    skopiowac do jakiegos tekstowego narzedzia typu Notatnik, a dopiero potem
    wklejac do postu.

    I.