PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie do wlascicieli firm

  • 1. Data: 2004-10-31 14:31:41
    Temat: Pytanie do wlascicieli firm
    Od: "Kacper W" <a...@o...pl>

    mam pytanie do szanownych panow o taki drobiazg jak koszty zwiazane z
    marketingiem .Dokladniej,ile miesiecznie sredniej wielkosci firma wydaje na
    reklame ?
    Bardzo zalezy mi na odpowiedziach
    Dziekuje serdecznie

  • 2. Data: 2004-10-31 15:01:38
    Temat: Re: Pytanie do wlascicieli firm
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > mam pytanie do szanownych panow o taki drobiazg jak koszty zwiazane z
    > marketingiem .Dokladniej,ile miesiecznie sredniej wielkosci firma wydaje na
> [...]
    A dlaczego tak Ci zależy na odpowiedziach. Chcesz uzyskać informację. Napisz
    cos o sobie. kim jesteć. Co robisz, ile masz lat. Może wtedy ktos bedzie
    chciał Ci odpowiedzieć. Na odpowiedzi pań raczej nie licz. Tomek

  • 3. Data: 2004-10-31 19:42:45
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Kacper W" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanie do szanownych panow o taki drobiazg jak koszty zwiazane z
    > marketingiem .Dokladniej,ile miesiecznie sredniej wielkosci firma wydaje
    na
    > reklame ?

    Pytanie malo precyzyjne ,
    ja odpowiem 20% kosztow to wydatki na marketing ,

    rafal

  • 4. Data: 2004-11-01 07:42:08
    Od: "Kacper W" <a...@o...pl>

    Natychmiast sie poprawiam:)
    Pytanie kieruje terz do Pan.
    Mam 30 lat a interesuje mnie to zagadnienie bo chcialbym wziasc reklame na
    paralotnie a nie wiem ile w skali miesiaca w tysiacach zlotych na reklame
    wydaja firmy .Np15-18 tys w skali roku to durzo?

  • 5. Data: 2004-11-01 08:18:15
    Od: Tomek Bogusz <t...@g...pl>

    Kacper W wrote:

> [...]
    > paralotnie a nie wiem ile w skali miesiaca w tysiacach zlotych na reklame
    > wydaja firmy .Np15-18 tys w skali roku to durzo?

    Chcesz, zeby ktos ci zaplacil 15-18 tys PLN za rysunek na spadochronie ???
    To ja jutro zakladam firme spadochronowa, kupie kilka spadochronow,
    narysuje na nich puszki z browarem i bede bogaty.

    A tak powaznie: zalezy, gdzie i jak na tej paralotni latasz. Jesli
    jestes np sportowcem, ktory lata na zawodach, a te zawody pokazuja w TV
    to 15-18 tys to grosiki.
    Jesli znajdziesz firme, ktora podpisze z toba kontrakt, ze np. bedziesz
    latal po 4 godziny dziennie nad warszawa to przypuszczam, ze rowniez bys
    taka kase wyssal, ale jesli chcesz, zeby ktos ci dal pieniadze, a ty
    sobie bedziesz latal na tym spadochronie gdzie chcesz i kiedy chcesz, to
    zapomnij o jakichkolwiek pieniadzach (no moze znajdziesz kogos, kto da
    ci pare stów za to).

    Tomek

  • 6. Data: 2004-11-01 08:37:44
    Od: "Kacper" <a...@o...pl>

    > Kacper W wrote:

    > Chcesz, zeby ktos ci zaplacil 15-18 tys PLN za rysunek na spadochronie ???
    Mam na mysli zasponsorowanie sprzentu i taka reklama by pracowala przez cala
    jego rzywotnsc,2-3 lata a porownujac cene ogloszenia w prasie ktorego i tak
    nikt nie czyta to chyba nie wiele?

  • 7. Data: 2004-11-01 08:48:49
    Od: Tomek Bogusz <t...@g...pl>

    > Mam na mysli zasponsorowanie sprzentu i taka reklama by pracowala przez cala
    > jego rzywotnsc,2-3 lata a porownujac cene ogloszenia w prasie ktorego i tak
    > nikt nie czyta to chyba nie wiele?

    No to wal do jakiegos Żywca, Lecha czy innego piwowara i gadaj.
    Co do ogloszen: gdyby ich nikt nie czytal to by ich nikt nie
    zamieszczal. Zapewniam.

    Tomek

  • 8. Data: 2004-11-01 09:17:32
    Od: "Kacper" <a...@o...pl>

    A masz jakas firme po znajomosci moze byc taniej:))))))))?

  • 9. Data: 2004-11-01 10:26:18
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 1 Nov 2004 08:42:08 +0100, "Kacper W" <a...@o...pl> wrote:

    >a nie wiem ile w skali miesiaca w tysiacach zlotych na reklame
    >wydaja firmy .Np15-18 tys w skali roku to durzo?
    Jakie firmy? Osiedlowy warzywniak rodzinny czy Orlen?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?