PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Pytanie
    From: "jt" <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Fri, 14 Jan 2005 11:45:48 +0100

> [...]
    > niszczy wszystkich pracodawców, że koszty pracy są tak chorrendalnie
    > wysokie ze nie opłaca zatrudniać się nikogo nowego, że wspieranie
    > przedsiębiorczości w pojęciu polskich polityków to jak najbardziej
    > utrudnić im działanie.
    > Ja tam do Koscioła nic nie mam, nie chodze do niego i juz. I nie widze
    > zeby miał jakis wiekszy wpływ na np. podniesienie podatku do 50% czy
    > podnoszenie stawet ZUS. Denerwuje mnie gdy ktoś przepraszam, ale
    > bezsensownie wstawia teksty o klerze kiedy dyskutuje sie o polityce i
    > ogolnie życiu w Polsce. Są naprawde dużo poważniejsze argumenty.

    To wszytko co napisałes na temat zarobków, zusu, przedsiębiorczości to
    prawda. Chciałem zwrócić uwagę na to dlaczego tak jest. Ale bierze się to
    głownie z mentalności władzy, która ma przecież stwarzać warunki dla
    lepszego życia obywateli, a nie co chwila zajmować się dupą maryny i
    przytakiwać sprawom którymi nie powinii się zajmować. Jest to strata czasu i
    energii które powinny być konstruktywnie wykorzystane. I dopóki nie zmieni
    się wtrącanie Krk do polityki i życia lub tak jak w Hiszpanii rząd nie
    wypnie się na kler to nic się w tym kraju nie zmieni. I przez kolejne lata
    my i nasze dzieci będą słuchac w TV ze kolejna afera, ze ten się obraził na
    drugiego, ze papież przyjedzie, ze w sejmie debatują nad sprawami typu
    preambuła do konstytucji UE podczas gdy cała gospodarka leży, ludzie na
    wsiach i w małych miejscowościach dziadują bo bezrobocie 50%. Ja cię bardzo
    przepraszam ale to nie są bezsensowne wstawki ale rzeczywistość w której
    zyjemy.

    > Ok, jesteście wkurzeni na kler, ale nie o to chłopak chciał pytać w swoim
    > poście.

    jedno z pytań kolegi z AU:

    To mu odpisałem, niech się nie łudzi że przyjedzie do ziemi ojców mlekiem i
    miodem płynącej.
    Niech ma pełny obraz życia w Polsce.