PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzyszłość pracy w GB › Re: Przyszłość pracy w GB
  • Data: 2005-06-24 19:14:21
    Temat: Re: Przyszłość pracy w GB
    Od: Domin <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 Jun 2005 18:10:55 +0200, "Immona"
    <c...@W...zpds.com.pl> wrote:

    >Pieniadze zarobione tam przy niskowykwalifikowanych pracach tam nie maja
    >wielkiej wartosci uzytkowej, w Polsce tak. Nie sadze, zeby ktos uzyskiwal
    >satysfakcje samym napawaniem sie, ze zarabia 6000 zl netto miesiecznie w
    >sytuacji, gdy i tak nie moze za to kupic na miejscu wiecej niz w Polsce by
    >mogl za 1000. to bedzie dlugo dzialac na zasadzie rotacji: jakas transza
    >wyjezdza, potem wraca, a na ich miejsca przyjezdzaja nastepni. zreszta,
    >rozwijajaca sie gospodarka generuje nowe miejsca pracy.

    Tak jak z wczesniejsza czescia wypowiedzi sie zgodze, tak tu
    dostrzegam pewna niescislosc.
    Zakladajac ze tam zarabiasz 1000L a w Polsce 1000zl (bo takie
    przeliczenie chyba przyjelas) to po oplaceniu podobnych mieszkan i
    wydania czesci pensji na jedzenie zostaje tak w przyblizeniu i tu i
    tam jakies 500. Patrzac na ceny tu i tam to wydaje mi sie za 500L w GB
    wiecej dasz rade kupic niz za 500pln tu. Popatrz chocby na ceny
    sprzetu AGD w sklepach internetowych.
    Nie zmienia to faktu ze wielu ludzi wlasnie jedzie zeby jak najwiecej
    zaoszczedzic i tych zaoszczedzonych 500L nie wydadza tam, bo tu jest
    to przeciez 3000zl do wydania po powrocie.

    Pozdrawiam
    Domin