PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzyszłość pracy w GB › Re: Przyszłość pracy w GB
  • Data: 2005-06-25 00:57:18
    Temat: Re: Przyszłość pracy w GB
    Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1d268fe05040bafe98a122@news.tpi.pl...
    > No to moze z drugiej strony ... w duzo mniejszych miastach brak
    > konkurencji i kosi sie klientow :]

    Ech, czyli większe od Krakowa = nienormalne ceny, mniejsze od Krakowa =
    nienormalne ceny, Kraków = normalne ceny, czy tak? :p
    Ja jestem z Głogowa (co by nie było wątpliwości), ale we Wrocławiu
    widziałam w podobnych cenach (300...350)... a do Krakowa mam daleko :p
    Ania
    --
    *~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
    *~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*