PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przerwy/opóź nienia w ukończeniu studiów przyszła kariera

  • 1. Data: 2008-05-13 10:53:11
    Temat: Przerwy/opóź nienia w ukończeniu studiów przyszła kariera
    Od: "karo" <b...@a...pl>

    Witam.

    Ciekaw jestem jak na to patrzą pracodawcy, czy jak to się ma do praktyki. Z
    jednej strony studia są ważne, a z drugiej to tylko papier.
    Czy można sobie pozwolić na ociąganie się aby zakosztować trochę życia, a potem
    dopiero skupić się na karierze. A może takie oczynania uniemożliwiają zrobienie
    kariery? Jak na to patrzą pracodawcy?
    Mam rok do tyłu jeden, a myśle aby zrobic drugi rok wolny i objechać świat
    dookoła, mamy dośc realne plany. Potem człowiek będzie za satry aby robic takie
    rzeczy po studiach, chociaż z drugiejs trony gdyby bte 2 lata opóźnienia miały
    sprawidź, że bee popychadłem przez najbliższe 30 lat pracy to też słaba perspektywa

    Zapraszamy do udzielania opini.

  • 2. Data: 2008-05-13 11:00:56
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    karo pisze:
> [...]
    > sprawidź, że bee popychadłem przez najbliższe 30 lat pracy to też słaba perspektywa

    Generalnie bedzie pytanie: co pan robil przez ten czas? z czego wynikala
    przerwa? Jesli powiesz ze albo pracowales/praktyki/jakis projekt to
    bedzie in plus. Jesli powiesz ze zwiedziles caly swiat to mysle ze tez
    raczej na plus - bo swiadczy o tym ze jestes ciekawy swiata, nie boisz
    sie poznac nowych rzeczy, nie boisz sie podrozy (ew wyjazdy na
    szkolenia/delegacje).

    Jesli ten czas wynikal ze zlych wynikow w nauce, ew nie masz zadnego
    dobrego wytlumaczenia to raczej bedzie jako minus (brak tlumaczenia to
    zle tlumaczenie - ale zaraz Jotte napisze ze przeciez nie musisz nikomu
    sie tlumaczyc :) )

    Z drugiej strony liczy sie co umiesz i co oferujesz, jak masz wiedze i
    umiejetnosci to przebieg nauki jest mniej wazny.
    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-05-13 16:43:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:3093.0000006f.48297316@newsgate.onet.pl karo
    <b...@a...pl> pisze:

> [...]
    > a potem dopiero skupić się na karierze. A może takie oczynania
    > uniemożliwiają zrobienie kariery? Jak na to patrzą pracodawcy?
    A kogo to obchodzi?
    Przecież to nie ich sprawa, kto szanujący się pozwoli sobie włazić jakiemuś
    chamowi w życie i bedzie się tłumaczył dlaczego skończył studia wtedy, kiedy
    skończył?
    Czyś ty spadł z byka, czy powód takich dociekań jest poważniejszy?

    > Mam rok do tyłu jeden, a myśle aby zrobic drugi rok wolny i objechać świat
    > dookoła, mamy dośc realne plany. Potem człowiek będzie za satry aby
    > robic takie rzeczy po studiach,
    Nie będzie, nie będzie. Człowiek się tak szybko nie starzeje.
    Ludzie dokonują wspaniałych rzeczy w bradzo różnym, nieraz naprawdę
    zaawansowanym wieku.

    > chociaż z drugiejs trony gdyby bte 2
    > lata opóźnienia miały sprawidź, że bee popychadłem przez najbliższe 30
    > lat pracy to też słaba perspektywa
    Właśnie przejmując się tym jesteś popychadłem i to z własnej woli.
    Dziwne, że tego nie rozumiesz.

    > Zapraszamy do udzielania opini.
    No to skorzystałem z zaproszenia.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-05-13 18:02:57
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    > A kogo to obchodzi?
    > Przecież to nie ich sprawa, kto szanujący się pozwoli sobie włazić
    > jakiemuś chamowi w życie i bedzie się tłumaczył dlaczego skończył studia
    > wtedy, kiedy skończył?

    ...na sam koniec sam się zaspokoiłem, żeby se psiakrew nie pomyślała, że jej
    potrzebuję.

    --
    andreas

  • 5. Data: 2008-05-13 18:17:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g0cl4k$d8h$1@inews.gazeta.pl andreas <v...@g...pl>
    pisze:

    > ...na sam koniec sam się zaspokoiłem, żeby se psiakrew nie pomyślała, że
    > jej potrzebuję.
    Nie ma kwestii, twoja sprawa, wal ile dusza(?) zapragnie.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2008-05-13 22:09:19
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    karo wrote:

    > Mam rok do tyłu jeden, a myśle aby zrobic drugi rok wolny i objechać świat
    > dookoła, mamy dośc realne plany.

    podroze ksztalca, w zaleznosci od tego jak ten czas wykorzystasz mozesz
    nabyc sporo przydatnej wiedzy i doswiadczenia, jezyki, kultura...

    > Potem człowiek będzie za satry aby robic takie
    > rzeczy po studiach, chociaż z drugiejs trony gdyby bte 2 lata opóźnienia miały
    > sprawidź, że bee popychadłem przez najbliższe 30 lat pracy to też słaba perspektywa

    zamiast myslec ze bedziesz popychadlem pomysl ze dzieki obyciu z ludzmi
    roznych narodowosci mozesz wlasnie nie byc popychadlem, nie wiem jaka
    prace bedziesz chcial wykonywac, ale sa stanowiska na ktorych kontakty
    ze swiatem sa dosyc wazne i obycie zdobyte przez takie podroze napewno
    sie przydaje

  • 7. Data: 2008-05-14 05:39:12
    Temat: Re: Przerwy/opóĽ nienia w ukończeniu studiów przyszła kariera
    Od: z/svc <z/svc@>

    On 13 May 2008 12:53:11 +0200, "karo" <b...@a...pl> wrote:

> [...]
    >dopiero skupić się na karierze. A może takie oczynania uniemożliwiają zrobienie

    Ja to widzę tak: jeśli będziesz kiedyś na rozmowie kwalifikacyjnej i
    potencjalny pracodawca będzie Ci wypominał to, że sobie zrobiłeś taką
    czy inną wycieczkę, to moim zdaniem nie warto się z nim zadawać, bo
    później będzie Ci jeszcze wypominał to, że chciałeś wziąć urlop...

> [...]
    >sprawidź, że bee popychadłem przez najbliższe 30 lat pracy to też słaba perspektywa

    Wręcz odwrotnie uważam, jak przedpiszcy.

    I masz rację, najłatwiej coś takiego chyba zorganizować na studiach.
    Choć oczywiście nie tylko. Znam gościa, który po kilku latach pracy w
    dużej firmie IT rzucił robotę i teraz jeździ dookoła świata. Zobacz
    tutaj ;-)

    http://whereisandy.net/

    --
    z/svc

  • 8. Data: 2008-05-14 15:30:35
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "karo" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Czy można sobie pozwolić na ociąganie się aby zakosztować trochę życia, a
    > potem dopiero skupić się na karierze. A może takie oczynania
    > uniemożliwiają zrobienie kariery?

    Jeśli odwiedzisz cywilizowane kraje i nabędziesz przy okazji trochę wiedzy jak
    tam jest wszystko zorganizowane, może Ci to w pewien sposób utrudnić karierę,
    bo będzie Ci ciężko współpracować ze średnio cywilizowanymi ludźmi, którzy
    będą Twoimi zwierzchnikami :)

    e.

  • 9. Data: 2008-05-14 17:24:15
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

> [...]
    > miały
    > sprawidź, że bee popychadłem przez najbliższe 30 lat pracy to też słaba

    Przyznam, że sam miałem przerwę w nauce (też 2 lata). W CV mam to tak:
    Wyższa Uczelnia Kierunek Numer Jeden
    Wyższa Uczelnia Kierunek Numer Dwa

    Nie podaję dat... bo i po co?

    B.Z.