PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzerwy/opóź nienia w ukończeniu studiów przyszła kariera › Re: Przerwy/opóĽ nienia w ukończeniu studiów przyszła kariera
  • From: z/svc <z/svc@>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przerwy/opóĽ nienia w ukończeniu studiów przyszła kariera
    Date: Wed, 14 May 2008 07:39:12 +0200

    On 13 May 2008 12:53:11 +0200, "karo" <b...@a...pl> wrote:

    >Witam.
    >
    >Ciekaw jestem jak na to patrzą pracodawcy, czy jak to się ma do praktyki. Z
    >jednej strony studia są ważne, a z drugiej to tylko papier.
    >Czy można sobie pozwolić na ociąganie się aby zakosztować trochę życia, a potem
    >dopiero skupić się na karierze. A może takie oczynania uniemożliwiają zrobienie
    >kariery? Jak na to patrzą pracodawcy?

    Ja to widzę tak: jeśli będziesz kiedyś na rozmowie kwalifikacyjnej i
    potencjalny pracodawca będzie Ci wypominał to, że sobie zrobiłeś taką
    czy inną wycieczkę, to moim zdaniem nie warto się z nim zadawać, bo
    później będzie Ci jeszcze wypominał to, że chciałeś wziąć urlop...

    >Mam rok do tyłu jeden, a myśle aby zrobic drugi rok wolny i objechać świat
    >dookoła, mamy dośc realne plany. Potem człowiek będzie za satry aby robic takie
    >rzeczy po studiach, chociaż z drugiejs trony gdyby bte 2 lata opóźnienia miały
    >sprawidź, że bee popychadłem przez najbliższe 30 lat pracy to też słaba perspektywa

    Wręcz odwrotnie uważam, jak przedpiszcy.

    I masz rację, najłatwiej coś takiego chyba zorganizować na studiach.
    Choć oczywiście nie tylko. Znam gościa, który po kilku latach pracy w
    dużej firmie IT rzucił robotę i teraz jeździ dookoła świata. Zobacz
    tutaj ;-)

    http://whereisandy.net/

    --
    z/svc