PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze obstawiac... - dotyczy znajomości :) › Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
  • Data: 2002-12-03 01:58:08
    Temat: Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    Od: "TS" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poniekąd :) Znaczy nazwę firmy dostałem z inetu, z tej grupy, to
    właściciel
    > tej firmy zadzwonił do mnie, a to że to zrobił to zawdzięczam układowi z
    > dawnych lat.

    Firmę znalazłeś przez inet, ale zanim zdążyłeś się skontaktować, to
    właściciel zadzwonił do Ciebie?
    Telepatia jakaś?

    > No więc to taka praca, która dostajesz, ponieważ ktoś wywarł presje na
    kogoś
    > innego, aby to właśnie ciebie zatrudnić. To taka definicja na poczekaniu,
    > nie jest dokładna, ale odzwierciedla mniej więcej istotę sprawy.
    > Pozdrawiam

    Hmm, czyli ten właściciel wcale Ciebie nie chce, bo ma np. innych lepszych,
    ale Twój "układ z dawnych lat" zmusił go do tego telefonu? To nie jest już
    nawet praca po znajomości, to jest rozbój :-(

    --
    Pozdrawiam