PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze obstawiac... - dotyczy znajomości :) › Re: Prosze obstawiac... - zakład.
  • Data: 2002-12-18 12:41:12
    Temat: Re: Prosze obstawiac... - zakład.
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zagraniczno-polskiej?
    > Bo moja wiedza jest zbyt niska aby ubiegać się o taką posadę. O
    > doświadczeniu nie wspomnę.

    Myślę, że nie doceniasz swoich możliwości. Zgodnie z zasadą Dilberta
    ludzie bez wiedzy i kwalifikacji awansują bezpośrednio do dyrekcji, z
    pominięciem szczebli pośrednich. Wystarczy tupet, gadki o synergii i
    paradygmatach oraz ukrycie faktu, że na czymś się znasz. Do podjęcia
    decyzji o budowie promu kosmicznego nie trzeba wiele wiedzy, w
    ostateczności wystarczy rzut monetą. Do jego budowy to zdecydowanie za
    mało. Uszy do góry. ;-)

    Powodzenia: Dogbert