PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze obstawiac... - dotyczy znajomości :) › Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
  • Data: 2002-12-04 15:14:44
    Temat: Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    Od: Marcin Papka <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ..:: MaGuArD ::.. wrote:

    > Ha ha jego żona nie nienawidzi komputerów, poza tym nie podałem nazwiska
    > mojego było pracodawcy, na pewno nie skojarzą mnie jako MaGuArD'a u na końcu
    > numer telefonu też jest inny. Więc w czym problem?

    Kreujesz się na guru informatycznego, a wydajesz się zapominać że w
    sieci nie jesteś anonimowy. A pisząc o 'wyczynach' swojego pracodawcy na
    forum publicznym raczej nie jesteś dyskretny. Ktoś kto poważnie myślałby
    o zatrudnieniu Ciebie i przeglądnięciu tekstów, które wypisujesz na
    usenecie raczej da sobie spokój (nie czepiam się, po prostu z Twoich
    postów wyłania się obraz Twojej osoby conajmniej dziwny, a na pewno
    taki, że ja nie chciałbym z Tobą współpracować).

    Dla mnie EOT

    Powodzenia w szukaniu pracy.

    --
    papkers

    Nie da się uciec przed swoim przeznaczeniem,
    szczególnie jeśli się nie ucieka.