PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista - pytania

  • 41. Data: 2008-02-04 23:13:45
    Temat: Re: Programista - pytania
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-04, Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM> wrote:

    > Może jakieś obiektywne testy wydajności na poprarcie tej jakże śmiałej
    > tezy.

    A w googlu nic nie ma?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_Java_and_
    C%2B%2B#Performance
    rozdział dot. wydajności.

    > Dokłądnie to Ci próbujemy zasugerować.

    Nie mi to po pierwsze. I uprawiacie fanboyizm C++, nie dopuszczając
    do świadomości istnienia innych języków, które mogą być użyteczne,
    to po drugie. Ja akurat nie jestem zwolennikiem Javy (wolę kręgi
    C#, Python, Perl i PHP, w zależności od potrzeb), ale z Javy zdarzało
    mi się już korzystać i na jej szybkość nie narzekałem.

    Co więcej korzystam na codzień z oprogramowania napisanego w Javie (IDE)
    i też jakoś nic złego się nie dzieje.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 42. Data: 2008-02-05 07:20:06
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia 5 Feb 2008 00:13:45 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):
    > Co więcej korzystam na codzień z oprogramowania napisanego w Javie (IDE)
    > i też jakoś nic złego się nie dzieje.

    Ciekawe. Na mojej maszynie (1.5 GB RAM, P4 2.4 GHz) sztandarowy
    produkt czyli Eclipse po kilku godzinach zostawienia bez opieki, zżera
    wszystkie zasoby i jedyne, co można nim. Podobne doświadczenia
    mają niemal wszyscy ludzie z mojego projektu, którzy go używają
    (ok. 15-20 osób).
    A są mniejsze narzędzia, jak np. MIB Browser, które robią to
    samo jeszcze szybciej.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 43. Data: 2008-02-05 07:46:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-05, Waldek M. <w...@l...localdomain> wrote:

    [...]

> [...]
    > (ok. 15-20 osób).
    > A są mniejsze narzędzia, jak np. MIB Browser, które robią to

    Mój Eclipse zajmuje ok. 100MB w pamięci i nie chce rosnąć mimo
    nieuzywania. Widać go popsułem. :( Zend Studio zajmuje ok. 70MB
    i też nie chce rosnąć. Damn.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 44. Data: 2008-02-05 20:41:47
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Waldek M." <w...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    > Ciekawe. Na mojej maszynie (1.5 GB RAM, P4 2.4 GHz) sztandarowy
    > produkt czyli Eclipse po kilku godzinach zostawienia bez opieki, zżera
    > wszystkie zasoby
    A to ciekawe. Ja mam w robocie maszynę z 2 GB RAM, ale na niej mam uruchomione
    dodatkowo 2 wirtualne maszyny, po 512 MB na każdą. Na jednej chula Eclipse, na
    drugiej Visual Studio. O ile VS lubi się zwiesić, to z Eclipse jeszcze nigdy nie
    miałem kłopotów

  • 45. Data: 2008-02-08 12:05:22
    Od: Robert Sajdok <r...@g...com>

    http://www.tiobe.com/tpci.htm

    > kontakt z najpotężniejszym duetem jaki istnieje.PythonipomyłkazwanaJavąto miękkie
    programowanie - dla mniej ambitnych.

    Aplikacje www też mam pisać w c++ ?

    --
    Robert Sajdok (Ris)

  • 46. Data: 2008-02-08 12:15:40
    Od: Robert Sajdok <r...@g...com>

    On 28 Sty, 11:22, "Al" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > 1. Jak to jest. Ciagle czytam ze firmy potrzebuja programistow, nawet do
    > klepania kodu. Zlozylem CV do 12 firm, czekam juz tydzien i zero odezwu.
    >
    > 2. Trudno mi okreslic poziom swoich umiejetnosci dlatego pytam, czy mam
    > szanse dostac prace jako programista C++ ( lub innego jezyka) i czy poradze
    > sobie jesli do tej pory mam za soba 12 lat niekomercyjnego programowania i
    > jakies 5 lat w C++, a najbardziej dokonoczony program to aplikacja napisana w
    > C++/Qt do zarzadzania baza danych Firebird (cos jak IBConsole, zakladanie
> [...]
    Pracy jest dużo ale duże są też wymagania. Zmień perspektywę na Jave.

    --
    Robert Sajdok (Ris)

  • 47. Data: 2008-02-08 12:22:45
    Od: Robert Sajdok <r...@g...com>

    On 4 Lut, 18:53, pw <p...@o...pl> wrote:

    > [...]
    >
    > 1. C++ jest niezależny od platformy.
    > 2. Javę przeniesiesz parę razy i wiele razy będziesz dokładał RAM, zanim
    > analogiczna aplikacja w C++ zacznie wyczerpywać zasoby (o ile zacznie).
    Tylko, że tą w c++ będzie się pisało 10 razy dłużej.

    --
    Robert Sajdok (Ris)

  • 48. Data: 2008-02-08 12:25:26
    Od: Robert Sajdok <r...@g...com>

    On 4 Lut, 20:49, pw <p...@o...pl> wrote:
    > Wojciech Bancer pisze:
    > Nie. Po prostu lubię elastyczne języki programowania o zwięzłej składni,
    > wspierające różne techniki programowania.
    Zwięzła składania w c++ ? Chyba sobie jaja robisz. To właśnie Java
    została tak przemyślana żeby być do bólu prosta i zwięzła.

    --
    Robert Sajdok (Ris)

  • 49. Data: 2008-02-08 12:27:31
    Od: Robert Sajdok <r...@g...com>

    On 4 Lut, 23:37, Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM> wrote:

    > Odnoszę wrażenie że w takim razie każdy projekt w javie jest
    Zwłaszcza ten, który steruje londyńskim metrem :)

    --
    Robert Sajdok (Ris)

  • 50. Data: 2008-02-08 12:27:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-08, Robert Sajdok <r...@g...com> wrote:

    > Zwięzła składania w c++ ? Chyba sobie jaja robisz. To właśnie Java
    > została tak przemyślana żeby być do bólu prosta i zwięzła.

    Zwięzły to jest Python. Java jest cholernie nadtypiczna. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl