PracaGrupypl.praca.dyskusje › p.p.oferowana zmarla?

  • 1. Data: 2008-01-27 11:12:43
    Temat: p.p.oferowana zmarla?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    jak w temacie. ktos wie co sie dzieje z moderatorem?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 2. Data: 2008-01-27 17:35:51
    Temat: Re: p.p.oferowana zmarla?
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie. ktos wie co sie dzieje z moderatorem?

    Zima się zbliza, pewnie zapadł w sen zimowy.
    Poczekaj do wiosny, odtaje, będzie ok ;)

    bp nmsp

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2008-01-27 18:38:32
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Zima się zbliza, pewnie zapadł w sen zimowy.
    > Poczekaj do wiosny, odtaje, będzie ok ;)
    Ale admin już tak od wczesniej jesieni zaczął się hibernować

  • 4. Data: 2008-01-29 09:08:44
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    jaQbek pisze:

    > Ale admin już tak od wczesniej jesieni zaczął się hibernować
    powialo wiosna i moderator wylazl z ciemnej groty gdzie zapadl w sen
    zimowy pod koniec jesieni ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. ciekawe jak sie ma aktualnosc tych najstarszych ogloszen ;)

  • 5. Data: 2008-01-29 09:22:05
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    SlawcioD wrote:

    > jak w temacie. ktos wie co sie dzieje z moderatorem?
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD
    podziałało jak wyzwalacz.

  • 6. Data: 2008-01-29 09:40:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-29, SlawcioD <s...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > ps. ciekawe jak sie ma aktualnosc tych najstarszych ogloszen ;)

    Można sobie sprawdzić w nagłówkach posta. Ostatnie, które przepuściłem
    teraz rano zostało wysłane:
    A te co wczoraj to czekały w kolejce od 10 stycznia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2008-02-18 07:05:04
    Od: Maciej Łuszczyński <m...@g...pl>

    > Można sobie sprawdzić w nagłówkach posta. Ostatnie, które przepuściłem
    > teraz rano zostało wysłane:
    > A te co wczoraj to czekały w kolejce od 10 stycznia.

    Witam,

    no to widze, ze kolejka sie wydluza... :(

    Ostatnie wiadomosci sa (jesli widze poprawnie) z 3 lutego, dzis mamy 18...

    Pozdrawiam
    Macko
    --
    *** A czym się różni Cray od normalnego peceta?
    *** Tym, że Cray wykonuje pętle nieskończone w 10 sekund.

  • 8. Data: 2008-02-19 20:28:08
    Od: "karol" <k...@c...tam>

    > Ostatnie wiadomosci sa (jesli widze poprawnie) z 3 lutego, dzis mamy 18...

    no cóż, bezrobocie jest i pracy nie ma, to i ofert nie ma, a miał być cód
    :O(