PracaGrupypl.praca.dyskusje › Daleko od miejsca zamieszkania

  • 1. Data: 2008-01-27 10:38:37
    Temat: Daleko od miejsca zamieszkania
    Od: "AnnaJ" <l...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Jak pracodawca rozpatruje CV w ktorym miejsce zamieszkania jest duzo dalej
    od miejsca pracy. Pytam, poniewaz jestem zameldowana daleko od miejsca
    zamieszkania, ale tymczasowo jestem blisko(u rodziny). Wyslalam CV z miejscem
    mojego zameldowania i zastanawiam sie czy takie CV beda mniej brane pod
    uwage. Czy moze lepiej zameldowac sie tymczasowo.

  • 2. Data: 2008-01-27 11:00:27
    Temat: Re: Daleko od miejsca zamieszkania
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "AnnaJ" <l...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > mojego zameldowania i zastanawiam sie czy takie CV beda mniej brane pod
    > uwage. Czy moze lepiej zameldowac sie tymczasowo.

    Przeciez CV to nie pismo urzedowe, mozesz spokojnie podac miejsce pobytu a
    nie meldunku. Zreszta jesli wysylasz CV do Waw, to dla nich miejsce
    zamieszkania nie ma znaczenia, bo tam cala Polska pracuje ;)

    pozdr

  • 3. Data: 2008-01-27 11:15:42
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Z" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przeciez CV to nie pismo urzedowe, mozesz spokojnie podac miejsce pobytu a nie
    > meldunku. Zreszta jesli wysylasz CV do Waw, to dla nich miejsce zamieszkania
    > nie ma znaczenia, bo tam cala Polska pracuje ;)
    Ja gdy będąc zameldowany blisko granicy niemieckiej wysłałem raz CV do Katowic,
    innym razem do Warszawy, na pierwszej rozmowie pytali tylko, czy jestem gotów na
    przeprowadzkę i czy w ciągu góra 2 tygodni jestem w stanie ją zorganizować. I
    wszystko w temacie :)

  • 4. Data: 2008-01-27 11:17:43
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    AnnaJ pisze:
> [...]
    > mojego zameldowania i zastanawiam sie czy takie CV beda mniej brane pod
    > uwage. Czy moze lepiej zameldowac sie tymczasowo.

    napisz w cv ze relokacja to nie problem. testowane przez qumpla - od
    momentu w ktorym to napisal mial urwanie telefonu ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 5. Data: 2008-01-27 12:22:15
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > napisz w cv ze relokacja to nie problem. testowane przez qumpla - od
    > momentu w ktorym to napisal mial urwanie telefonu ;)

    Ale to nieco dziwne, że trzeba aż tak pisać. Jeżeli ktoś składa ofertę
    do innego miasta to znaczy że to przemyślał i jest gotowy do
    przeprowadzki, zmiany miejsca zamieszkania, bo inaczej nie wysyłał by
    cv.
    Parę mies. temu byłam na rozmowie w Wawie, i miałam wrażenie jakby to
    był problem że mieszkam gdzie indziej. A już w ogóle ciężko było
    wytłumaczyć, że pracuje jeszcze gdzie indziej i że dojeżdżam te 50 km do
    pracy.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 6. Data: 2008-01-27 13:16:36
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > był problem że mieszkam gdzie indziej. A już w ogóle ciężko było
    > wytłumaczyć, że pracuje jeszcze gdzie indziej i że dojeżdżam te 50 km do

    W pelni sie zgadzam. Moze podawanie adresu siedziby firmy jako wlasny adres
    da im do zrozumienia, ze osoba ta jest gotowa na przeprowadzke. ;)

    PS: A wlasnie, po co podaje sie adres w cv - wiem, ze to standard, ale czy
    samo miasto nie wystarczy? Przeciez zaproszenia na rozmowe nikt nie wysyla
    listownie... a w przypadku ewentualnego zatrudnienia to i tak kadrowa
    spisuje wszystko z dowodu/kaze wypelnic formularz. to samo w liscie mot. -
    taka jest konwencja pisania listow, ze nadawca podaje swoje namiary, ale w
    XXI wieku namiarami sa nr tel i adres e-mail a nie ulica + kod pocztowy -
    moze wypadaloby zmienic konwencje?

    pozdr

  • 7. Data: 2008-01-27 14:30:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fnhmvd$8h1$1@inews.gazeta.pl AnnaJ
    <l...@W...gazeta.pl> pisze:

> [...]
    > CV z miejscem mojego zameldowania i zastanawiam sie czy takie CV beda
    > mniej brane pod uwage. Czy moze lepiej zameldowac sie tymczasowo.
    Nie ma w ogóle obowiązku ani potrzeby podawania (potencjalnemu) pracodawcy
    miejsca zameldowania. Pracodawca nie musi także znać miejsca zamieszkania
    pracownika.
    Można podać po prostu adres do korespondencji (np. skrytkę pocztową).

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-01-27 15:00:23
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT AnnaJ pisze:
> [...]

    > mojego zameldowania i zastanawiam sie czy takie CV beda mniej brane pod
    > uwage. Czy moze lepiej zameldowac sie tymczasowo.

    Po co w ogóle podawać miejsce _zameldowania_? Adres do korespondencji
    i telefon powinien w zupełności wystarczyć.

    Abstrahując od tematu:

    Z innych danych, które w CV są zwykle niepotrzebne: data urodzenia /
    wiek, stan cywilny /zwłaszcza jak się nie wie, jak to zapisać po
    angielsku/, liczba dzieci (jeśli są)...

    Nie rozumiem, po jaką cholerę wszyscy tak na pierwsze zawołanie
    dzielą się wybitnie prywatnymi danymi.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    You may be recognized soon. Hide.

  • 9. Data: 2008-01-27 23:41:35
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Z pisze:
    <cut>

> [...]
    > XXI wieku namiarami sa nr tel i adres e-mail a nie ulica + kod pocztowy -

    imho poto zeby wiedziec ile Ci zaproponowac;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 10. Data: 2008-01-28 07:05:56
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    >Z pisze:
    > <cut>

    > imho poto zeby wiedziec ile Ci zaproponowac;)

    Czyli najlepiej byc Warszawiakiem? ;)

    pozdr