PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista VC++ w Unii

  • 1. Data: 2006-06-12 10:12:19
    Temat: Programista VC++ w Unii
    Od: "Zig" <z...@o...pl>

    Zajmuję się programowaniem w C++ (głównie w Visual C++ i eMbedded
    Visual C++-czyli platformy PC i Pocket PC) od ponad 8 lat, które kraje
    europejskie oferują najlepsze warunki (pytanie do osób, które już wyjechaly)
    Ja zastanawiam sie nad Wielką Brytania i Irlandia

  • 2. Data: 2006-06-12 10:24:39
    Temat: Re: Programista VC++ w Unii
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Zig wrote:

> [...]
    > europejskie oferują najlepsze warunki (pytanie do osób, które już wyjechaly)
    > Ja zastanawiam sie nad Wielką Brytania i Irlandia

    Określ, co rozumiesz jako "warunki", posortuj oferty według wybranych
    kryteriów na www.reed.co.uk i www.monster.com, i wybieraj.

    pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2006-06-12 22:07:06
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Zig" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wyjechaly)
    | Ja zastanawiam sie nad Wielką Brytania i Irlandia

    W Polsce nie jest zle. Jak jestes fachowcem w tym co robisz to zarobisz
    podobnie jak w UKju lub Irlandii.
    Ale to wg mnie.

    Ja za rok wracam do Poland z UKja.

  • 4. Data: 2006-06-14 22:09:37
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    XYZ napisał(a):
> [...]
    > wyjechaly)
    > |

    > W Polsce nie jest zle. Jak jestes fachowcem w tym co robisz to zarobisz

    skoro w Pl jest rownie dobrze, to czemu dopiero za rok?

    --

    glos