PracaGrupypl.praca.dyskusje › prosze o wycene

  • 1. Data: 2006-06-12 18:32:00
    Temat: prosze o wycene
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Witam,

    Proszę o wycenę takiej oto pracy:

    Wdrożenie systemu ocen okresowych w dużym przedsiębiorstwie produkcyjnym.
    Ilość ocenianych pracowników - 100.
    Stanowiska - brygadziści, kierownicy liniowi, pozaprodukcyjna kadra
    menedżerska średniego szczebla.

    Zakładam, że projekt obejmie:
    (1)określenie kompetencji i predyspozycji posiadanych przez pracowników
    (na potrzeby ewentualnych przesunięć, zwolnień etc.),
    (2)ustalenie średnich pożądanych poziomów kompetencji i wyników
    pracowników/działów,
    (3) ustalenie kryteriów oceny, wag etc.
    (4) ustalenie metodologii badania (zapewne 180 albo 360, może wydarzeń
    krytycznych, lecz to wątpliwe),
    (5) wdrożenie systemu oceny.

    Robiłem podobny projekt rok temu, lecz on początkowo miał objąć 20 ludzi
    a zakończył się na... 300, więc mam problem z wyceną.

    pozdr.
    m.

  • 2. Data: 2006-06-12 19:36:09
    Temat: Re: prosze o wycene
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
> [...]
    |
    | Robiłem podobny projekt rok temu, lecz on początkowo miał objąć 20 ludzi
    | a zakończył się na... 300, więc mam problem z wyceną.

    Jestes zaraz po szkole to chyba sobie poradzisz :)

    Musisz sie niezle nudzic ze takie posty slesz na grupe. Radze zainwesowac w
    lopate i po tygodniu bedziesz mial wynik
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ))))))

    XYZ

  • 3. Data: 2006-06-12 19:47:27
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    XYZ napisał(a):
    > Musisz sie niezle nudzic ze takie posty slesz na grupe. Radze zainwesowac w
    > lopate i po tygodniu bedziesz mial wynik
    Masz dziwną tendencję do udzielania rad, o które nikt nie prosi.
    Odtroluj się.

  • 4. Data: 2006-06-12 20:33:29
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    | Masz dziwną tendencję do udzielania rad, o które nikt nie prosi.

    Chciales rady :) Czego wogole oczekujesz od zycia ??
    Czy chcial bys sie podzielic swoim problemem z osobami na grupie.

  • 5. Data: 2006-06-12 22:22:01
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Dnia Mon, 12 Jun 2006 20:32:00 +0200, Maciek Sobczyk napisał(a):

    > Robiłem podobny projekt rok temu, lecz on początkowo miał objąć 20 ludzi
    > a zakończył się na... 300, więc mam problem z wyceną.

    Osobiscie wstrzymałbym się z wyceną jeżeli jednoznaczną. Jeżeli istnieje
    możliwość (a zawsze jakaś istnieje) podpytałbym się księgowej ile mogą
    przeznaczyć - mniej więcej. Jeżeli strzelisz dokładną cenę to całkiem
    możliwe żę będą próbować ją zbić.

    IMHO taki projekt nie powinien przekraczać 2000zł. Choc pewnie znalazłby
    się ktoś kto by zrobił to za 500 (w mojej wyobraźni jest to dosć prosty
    program, niezależnie od ilości "kandydatów").

    Jednocześnie na to ile chcesz zarobić i ile możesz dostać wpływa znajomość
    rynku IT danej firmy. Jeżeli klient zna się na komputerze jak świnia na
    lotach w kosmos to możliwe że możesz "wywindować" wyzszą cenę. Oczywiscie w
    granicach rozsądku.

    --
    SOCAR (s...@i...pl)

  • 6. Data: 2006-06-12 22:36:49
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    SOCAR napisał(a):
> [...]
    > lotach w kosmos to możliwe że możesz "wywindować" wyzszą cenę. Oczywiscie w
    Dzięki za odpowiedź :) Tylko, że ja nie będę pisał programu, tylko (byc
    może) wdrażał system (w sensie: metodologię i procedury) ocen okresowych.
    Tak czy siak, dzięki za chęci :)

    pozdr.
    m.

  • 7. Data: 2006-06-13 00:18:41
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Dnia Tue, 13 Jun 2006 00:36:49 +0200, Maciek Sobczyk napisał(a):

    > Dzięki za odpowiedź :) Tylko, że ja nie będę pisał programu, tylko (byc
    > może) wdrażał system (w sensie: metodologię i procedury) ocen okresowych.
    > Tak czy siak, dzięki za chęci :)

    Ah rzeczywiscie. Moja ślepota. 8)

    --
    SOCAR (s...@i...pl)

  • 8. Data: 2006-06-13 08:42:25
    Od: idaho <i...@o...pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):
> [...]
    > Ilość ocenianych pracowników - 100.
    > Stanowiska - brygadziści, kierownicy liniowi, pozaprodukcyjna kadra

    1/3 ceny samochodu...
    a tak bardziej powaznie - kira ci wczoraj pisal - "dobrze sie bawisz" ? :)
    a tak jeszcze bardziej powaznie - to ja bym chcial glowna robote zrobic
    max w trzy miesiace i wystawilbym fakture na ok 20-30 tys. netto.

    a potem dalsze etapy wdrazania - 100 zl za godzine pracy + X za dojazd
    bo to juz bedzie wlasciwie tylko szkolenie i tlumaczenie roznym ludziom
    co, po co i dlaczego

    pozdrowienia
    idaho

  • 9. Data: 2006-06-13 09:06:36
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    ?
    > a tak jeszcze bardziej powaznie - to ja bym chcial glowna robote zrobic
    > max w trzy miesiace i wystawilbym fakture na ok 20-30 tys. netto.
    Dzięki. Czas mnie goni. Mogę maksymalnie wygospodarować 2 miesiące, z
    przyczyn, nazwijmy to, cywilno-prawnych. Coś się wymyśli.

    pozdr.
    m.

  • 10. Data: 2006-06-13 10:16:32
    Od: "gniru" <g...@g...pl>

    "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Proszę o wycenę takiej oto pracy:

    ja z zupełnie innej branży - ale może pomogę
    gdy wycena sprawia mi trudność, zliczam ile mniej więcej
    godzin spędzę nad tą robotą - a wiem, ile kosztuje godzina mojej pracy-
    zliczam, sumuję, dodaję 20% widełek negocjacyjnych i podaję.

    Pozdrawiam
    gniru