PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista Java w Warszawie

  • 1. Data: 2006-12-02 16:34:25
    Temat: Re: Programista Java w Warszawie
    Od: Kam <k...@o...pl>

    ziutek napisał(a):
    > Cześć, mam pytanie, ile może zarobić w Warszawie programista java z 1-rocznym
    > doświadczeniem posiadający spore doświadczenie akademickie, znajomość kilku
    > technologii typu xml itp. , zrealizowane dwa zlecenia komercyjne, pasjonat
    > programowania. Nie mówię tu o gościu, który ma certyfikat SCJP i zna wszystkie
    > kruczki javy, ale o kimś, kto dużo koduje, dużo czyta fachowej literatury i
    > programuje po pracy dla rozwinięcia umiejętności i frajdy. Zaznaczam, że nie
    > chodzi o J2EE. Czy kwota 3500 netto to dużo czy mało ??
    Nie wiem jak w wawie ale we wrocku to 1500netto to max

  • 3. Data: 2007-02-02 07:01:18
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu ziutek porozsypywal nastepujace haczki:
    IMHO blizej malo niz duzo.
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-02-02 14:08:12
    Od: Adam <a...@g...pl>

    ziutek napisał(a):
> [...]
    > programuje po pracy dla rozwinięcia umiejętności i frajdy. Zaznaczam, że nie
    > chodzi o J2EE. Czy kwota 3500 netto to dużo czy mało ??

    3500 netto to imho duuużo jak na początek i nie w jee

  • 5. Data: 2007-02-02 17:54:19
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    > Nie wiem jak w wawie ale we wrocku to 1500netto to max
    no bez przesady, przeciez to na opłaty + kredyt nawet nie wystarczy... moze
    trzeba pomyslec o zmienie pracy???

    do autora, 3.5k netto jezeli sie znasz na tym co robisz, jest calkiem
    realne na początek i nie powienienes nizej schodzic.

  • 6. Data: 2007-02-02 18:34:28
    Od: Kam <k...@o...pl>

    MI napisał(a):
    > no bez przesady, przeciez to na opłaty + kredyt nawet nie wystarczy...
    > moze trzeba pomyslec o zmienie pracy???
    A czy ja pisze ze wystaczy :)
    Poprostu ludzi we Wrocku z roczna znajomoscia javy jest jak mrowkow stad
    takie place.
    Kolega jest szefem projektu w firmie programistycznej we Wrocku i na
    ogloszenia o prace dla programisty java przychodzi mnostwo ludzi, moze
    wybierac jak chce. Placi ok. 2000zlbrutto i nie narzeka na brak ludzi.
    Oczywiscie brakuje specjalistow np. z 4-6letnim doswiadczenim w duzych
    projektach + komunikatywny angielski. No ale tacy maja mozliwosc pracy w
    UK, Irlandii za min 20tys funtow/rok z czego czesto korzystaja

  • 7. Data: 2007-02-02 19:45:23
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    sorry, ale ja za 20k funtow rocznie, to na pewno nie wybrałbym sie na
    wyspy, nawet z moim krótszym doświadczeniem .. chyba troche zaniżyłeś
    stawki ;).

    poza tym, comarch tez zatrudnia "specjalistow" za 2k brutto, ale tyle to
    kiepski student bez doswiadczenia na okresie próbnym dostaje...

  • 8. Data: 2007-02-02 19:51:09
    Od: Kam <k...@o...pl>

    MI napisał(a):
> [...]
    >
    > poza tym, comarch tez zatrudnia "specjalistow" za 2k brutto, ale tyle to
    > kiepski student bez doswiadczenia na okresie próbnym dostaje...
    Pierwszy lepszy link znaleziony przez google
    http://www.cwjobs.co.uk/JobSearch/JobDetails.aspx?Jo
    bId=27267919&Keywords=java&Rate=20000&RateType=1&Rad
    ius=5

    Java J2EE developer
    Central London / West End
    ?20,000 - ?25,000
    Struts, JSP, EJB, Hibernate, JDBC, Tiles, JBOSS, Ant, MySQL, JSTL

    Taki ogloszen jest wiecej.

  • 9. Data: 2007-02-02 20:02:07
    Od: "Rep" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kam" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Central London / West End
    > ?20,000 - ?25,000
    > Struts, JSP, EJB, Hibernate, JDBC, Tiles, JBOSS, Ant, MySQL, JSTL

    http://www.cwjobs.co.uk/JobSearch/JobDetails.aspx?Ke
    ywords=java&Rate=20000&RateType=1&Radius=5&jobId=267
    33068&src=pwa

    Takich tez, i co z tego?

  • 10. Data: 2007-02-02 20:39:50
    Od: Kam <k...@o...pl>

    Rep napisał(a):
> [...]
    33068&src=pwa

    > Takich tez, i co z tego?
    >
    >No ale tacy maja mozliwosc pracy w UK, Irlandii za min 20tys funtow/rok

    Wiec podalem przyklad, ze za taka prace placa minimum 20tys.
    Czego nie rozumiesz?