PracaGrupypl.praca.dyskusje › Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?

  • 61. Data: 2002-09-10 15:43:37
    Temat: Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    Samotnik napisał:
    [...]
    : Mogę spytać, co jest takiego pociągającego w tych wielkich koncernach, aby się
    : poddawać takim testom? Tak dobrze płacą? Na jakie stanowisko startujesz?

    Wiesz, ludziom wydaje się, że jak duża korporacja, to będzie tam cudnie i
    wspaniale, że będą awansować, że firma za nich zadba o wszystko. A tymczasem
    nie jest tak różowo. IMHO nie ma gorszego miejsca pracy niż duża korporacja.
    A płace ? W niektórych małych i średnich firmach zarobisz lepiej, a w
    większości równie dobrze.

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... When you're talkin to yourself and nobody's home

  • 62. Data: 2002-09-10 16:20:30
    Od: "Kamila Górecka" <k...@N...gazeta.pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> napisał(a):

> [...]
    się
    > poddawać takim testom? Tak dobrze płacą? Na jakie stanowisko startujesz?
    Powody: konkurencyjne pensje, duze mozliwosci awansu, praca w
    miedzynarodowym srodowisku,szkolenia w kraju i zagranica rozbudowany pakiet
    socjalny, swietni specjalisci od ktorych mozna sie duzo nauczyc, na pierwszy
    rzut oka w P&G fajna atmosfera. A sam test warto zdawac dla samego
    sprawdzenia sie. Aplikuje na stanowisko Market Research Associate Manager w
    dziale badan rynkowych. Skonczylam socjologie, specjalizacje metodologiczno-
    badawcza, dlatego to stanowisko szczegolnie mnie interesuje, moglabym robic
    to, co mnie pasjonuje.
    Kamila

  • 63. Data: 2002-09-10 16:33:16
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <s...@w...underley.eu.org> Daniel Podlejski
    napisał(a):
> [...]
    > A płace ? W niektórych małych i średnich firmach zarobisz lepiej, a w

    Mam takie samo zdanie, ale się nie chcę wypowiadać, bo rzeczywiście nie pracowałem w
    dużych koncernach i mogę nie wiedzieć... :)
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 64. Data: 2002-09-10 16:35:56
    Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl>

    "Daniel Podlejski" wrote:

> [...]
    > miejsca pracy niż duża korporacja. A płace ? W niektórych małych i
    > średnich firmach zarobisz lepiej, a w większości równie dobrze.

    A mi się wydaje, ze to zalezy od danej jednostki. Od tego czy pasuje do
    danej kultury organizacyjnej. ja osobiscie męczę się w małych firmach gdzie
    jest marazm, nei m arywalizacji. Wiem doskonale ze mam osobowosc typu B i
    lepiej sie czuje w duzych korporacjach. Jest to wyłącznie mój wybór. Kazdy
    sam dokonuje takiego wyboru. I prawda jest ze wiele osob prosto po studiach
    chca do duzych firm, a okazuje sie ze nei podoba im sie jednak, i ze to nie
    dla nich miejsce. Wtedy je zmieniają, i wiedzą ze tera zbeda szukac pracy w
    firmach o innej kulturze. So, dla kazdego cos dobrego.

    pzdr

    --

    Lia