PracaGrupypl.praca.dyskusje › spotkanie integracyjne

  • 1. Data: 2002-09-01 12:30:48
    Temat: spotkanie integracyjne
    Od: "kuba93" <N...@w...pl>

    Witam
    Bardzo prosze o polecenie rozsadnej (stosunek ceny do jakosci i ilości)
    firmy, ktora zajmuje sie organizacja imprez integracyjnych dla firm.

    Glownie prosze o odpowiedz osoby, ktore mialy okazje brac w w takiej
    imprezie udzial.
    Mam na mysli grupe 50 os oraz 3 x 15 osobowe grupy.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2002-09-01 17:49:32
    Temat: Re: spotkanie integracyjne
    Od: "Dorota" <p...@c...pl>

    kuba93 N...@w...pl
> [...]
    > imprezie udzial.
    > Mam na mysli grupe 50 os oraz 3 x 15 osobowe grupy.

    www.boom.com.pl
    bardzo oryginalna oferta marketingowa - polecam i pozdrawiam Dorota