PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w innym miescie

  • 1. Data: 2002-08-31 20:32:38
    Temat: Praca w innym miescie
    Od: "wally" <w...@p...okay.pl>

    Witam,
    Mam nastepujacy problem: wlasnie koncze studia inzynierskie na kierunku
    informatycznym i po zakonczeniu chcialbym rozpoczac studia uzupelniajace
    magisterskie - najlepiej zaocznie lub wieczorowo (jesli bede jednoczesnie
    pracowal bedzie mi bil licznik stazu). Studia wieczorowe oferuje
    Politechnika Warszawska natomiast zaoczne - AGH w Krakowie. I tu moje
    pytanie - w jaki sposob najlatwiej mozna znalezc prace w miescie oddalonym o
    okolo 400 km (Warszawa). Gdybym sie zdecydowal na studia zaoczne w Krakowie
    nie byloby az takiego problemu - mieszkam w miejscowosci oddalonej o okolo
    70 km od Krakowa wiec moglbym spokojnie szukac pracy w poblizu nawet po
    rozpoczeciu studiow, natomiast wolalbym robic osobiscie te wieczorowe w
    stolicy - ale wowczas musialbym miec juz pewna prace aby moc sobie oplacic
    pobyt i zycie w Wawie i jeszcze zostalo na czesne. Czy ma ktos jakies
    doswiadczenia w szukaniu pracy poza domem? Chodzi mi glownie aby nie
    przyjezdzac na darmo do Warszawy zbyt czesto...
    I tak przy okazji drugie - moze ktos sie chociaz pobieznie orientuje czego
    ucza na AGH na studiach uzupelniajacych? Nie moge sie doszukac na necie
    nigdzie...
    Dzieki za odpowiedzi!
    --
    Pozdrawiam,