PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka płaca??

  • 1. Data: 2002-08-31 22:34:29
    Temat: Jaka płaca??
    Od: "Andrzej Marzec" <E...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie Grupowiczów;

    jestem mieszkańcem Pomorza, a konkretnie Słupska. Właśnie dzisiaj zostałem
    zaproszony na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną w sprawie pracy. Rozmowa ma
    się odbyć w poniedziałek 2IX. Powinienem być przygotowany na to, że będzie
    to ostatnia rozmowa, a zatem nie ominą mnie w niej kwestie finansowe.
    Ubiegam sie o pracę w dziale obsługi klienta i nie wiem jaką zaproponować
    stawkę i warunki płacowe. Posiadam licencjat z zarządzania i market. oraz
    mgr z administracji. posługuję się również jęz. angielskim, no i oczywiście
    komputer...Nie znam niestety orientacyjnych stawek na takim stanowisku.
    Liczę na to, że ktoś mi pomoże.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam

    - Andrzej

    E...@p...onet.pl

    GG# 2050

    Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto zostal wybrany nie jest
    glupszy niz ci co go wybrali. Im glupszy jest ten wybrany, tym glupsi są ci
    co go wybierali...

  • 2. Data: 2002-09-01 08:40:36
    Temat: Re: Jaka płaca??
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Andrzej Marzec!

> [...]
    > posługuję się również jęz. angielskim, no i oczywiście komputer...Nie
    > znam niestety orientacyjnych stawek na takim stanowisku. Liczę na to,

    Ja takze ide na rozmowe kwalifikacyjna (w poniedzialek) i takze w dziale
    obslugi klienta. Wydaje mi sie, ze na takie stanowiska nie zadaja pytania
    ile bys chcial zarabiac, tylko onii proponuja ci stawke jaka obowiazuje juz
    zatrudnionych tam ludzi. Ale moze mi sie tak tylko wydawac...

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-09-01 09:02:16
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Sun, 1 Sep 2002 08:40:36 +0000 (UTC), Rafal
    <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> wrote:

> [...]
    >ile bys chcial zarabiac, tylko onii proponuja ci stawke jaka obowiazuje juz
    >zatrudnionych tam ludzi. Ale moze mi sie tak tylko wydawac...

    Z reguły zawsze zadają takie pytanie. Chociażby po to aby się
    dowiedzieć czy mają z Tobą dalej rozmawiać albo aby wysondować na ile
    się cenisz.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa