PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną

  • 21. Data: 2010-03-16 17:11:06
    Temat: Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    Od: "Paps5merf" <5...@n...eu>

    Órzytkownik "jacem" napisał:
    > W większości wypadków jest tak jak piszesz.
    > Praca niewdzięczna, niekompetentne, nisko opłacane panienki, irytacja
    > klienta.
    > Nie da się ukryć, że praca w call center do prestiżowych nie należy.

    nie wiem czy wdzięczna, czy nie ale na pewno nie nisko opłacana, bo w życiu
    nie widziałęm panienki co by się do nisko opłacanej pracy pchała:O)
    chociaż one tam prędzej pracują oralnie niż werbalnie, stąd te prezentacje
    na rozmowach kwalifikacyjnych:O)

    > Ale muszę uczciwie przyznać, że niekiedy spotykam się z kompetentną
    > i miłą obsługą.

    miłą to się może zdażyc, ale kompetentną w życiu, chociaż ty maiłeś
    szczęście, w totka też się czasem wygrywa:O)

  • 22. Data: 2010-03-16 19:23:53
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hno3u1$eb5$1@news.onet.pl...

    > A jakie obowiązki, po za rozliczaniem czasu pracy, układaniem grafiku i
    > przyznawaniem, bądź nie premii do takiego managera należą?...

    Doprowadzanie ludzi do samobójstwa:
    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7640521,Wyskoc
    zyla_z_okna__bo_bala_sie_zwolnienia_.html
    Poczytaj komentarze.
    R.

  • 23. Data: 2010-03-16 20:33:38
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "R" <...@n...spam> napisał w wiadomości
    > Doprowadzanie ludzi do samobójstwa:
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7640521,Wyskoc
    zyla_z_okna__bo_bala_s
    > ie_zwolnienia_.html Poczytaj komentarze.
    > R.

    Żadna praca najemna nie jest tego warta, zwłaszcza tak nędzna.

    Szkoda, że czerpiemy fatalne wzorce (Francja), zamiast oglądać się na
    mądrzejszych od nas (Skandynawia).

    j.

  • 24. Data: 2010-03-16 22:16:49
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "jacem" <j...@1...pl> napisał w wiadomości

    > Żadna praca najemna nie jest tego warta, zwłaszcza tak nędzna.

    znaczy się, w przypadku dobrej pracy najemnej albo pracy na własny
    rachunek można tę opcje rozważyć? :)

    > Szkoda, że czerpiemy fatalne wzorce (Francja)

    Nie czerpiemy żadnych wzorców, nikt ważny w tym kraju nie jest po prostu
    zainteresowany _wymuszeniem_ jakichkolwiek cywilizowanych standardów, bo
    wie, że sam ich nie spełnia i spełniać nie ma ochoty. I takim sposobem
    sprawy zostawione same sobie wyglądają jak wyglądają.

    e.

  • 25. Data: 2010-03-18 14:11:06
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-03-15 11:08, ...:::Tomek:::... wrote:
    > Witam,
    > zostałem poproszony o przygotowanie multimedialnej prezentacji samego
    > siebie na rozmowę kwalifikacyjną. O ile bez problemu potrafię odnaleźć

    Skopiuj kilka pomyslow z prezentacji tego goscia i bedzie git:
    http://www.2upblog.pl/2007/06/03/how-not-to-use-powe
    rpoint/

    Pozdro

    Maseł

  • 26. Data: 2010-03-18 21:26:21
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Tomasz Kaczanowski zapodal(a):

    > A jakie obowiązki, po za rozliczaniem czasu pracy, układaniem grafiku i
    > przyznawaniem, bądź nie premii do takiego managera należą?...

    a może zarządzanie pracą zespołu i projektami? Wbrew pozoromo taki managier
    może mieć co robić - call centry też mogą zmieniać swoje kompetencje (na
    przykład przejmować nowe obszary wsparcia) co niekoniecznie musi być
    trywialne i managiersy mogą być potrzebne.
    A każdy managier powinien mieć zdolności prezentacyjne i jakoś taka forma
    rekrutacji mnie nie dziwi. Co nie zmienia faktu, że oczywiście często
    manager robi tylko nieznaczące rzeczy administracyjne i niczym w praktyce
    nie zarządza.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 27. Data: 2010-03-23 07:58:09
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Zbylut pisze:
> [...]
    > rekrutacji mnie nie dziwi. Co nie zmienia faktu, że oczywiście często
    > manager robi tylko nieznaczące rzeczy administracyjne i niczym w praktyce

    manageier, albo po polsku - kierownik, powinien umieć zarządzać, znać
    przepisy, które ma stosować, oraz umieć rozmawiać zarówno z
    przełożonymi, jak i z podwładnymi. Inaczej jest pełna niekompetencja, z
    jaką niektórzy ze znajomych mieli okazję się spotkać m.innymi pracując w
    call center. Pewnie tam też wybierano kadrę kierowniczą na podstawie
    prezentacji, zamiast kompetencji.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 28. Data: 2010-03-24 16:13:05
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

> [...]

    > jaką niektórzy ze znajomych mieli okazję się spotkać m.innymi pracując w
    > call center. Pewnie tam też wybierano kadrę kierowniczą na podstawie

    wiadomo, że umiejętność prezentacji to nie jest główna cecha dobrego
    kierownika, ale też jest ważna. Tu nie jest powiedziane, że wybierają na
    podstawie prezentacji. Niekompetentni pracownicy zdarzają się wszędzie,
    mało tu jest związku z tym wątkiem.

    --
    pozdrawiam, Zbylut