PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niewolnicza kadra IT XXI w.

  • 1. Data: 2010-03-10 19:16:23
    Temat: Niewolnicza kadra IT XXI w.
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Podaję za GL:

    "

    Podsumowanie zawodowe:

    Profesjonalny i zmotywowany architekt rozwiązań IT, kierownik i budowniczy
    zespołów technicznych. Programista doświadczony w wielu technologiach i
    platformach. Ekspert w dziedzinie integracji systemów i platform, potrafiący
    pracować w ramach napiętych harmonogramów. Wysoce kreatywny i doświadczony
    projektant i inżynier wsparcia sprzedaży z głęboką wiedzą na temat technicznych
    i biznesowych aspektów procesów sprzedaży i wytwarzania oprogramowania.
    Charyzmatyczna, otwarta na ludzi i zorientowana na cele osoba."

  • 2. Data: 2010-03-10 20:27:47
    Temat: Re: Niewolnicza kadra IT XXI w.
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    jacem napisal(a):

> [...]
    > i biznesowych aspektów procesów sprzedaży i wytwarzania oprogramowania.
    > Charyzmatyczna, otwarta na ludzi i zorientowana na cele osoba."

    co tu niewolniczego, po prostu dostosował tekst 'o sobie' do języka w którym
    pisane są ogłoszenia o pracę.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 3. Data: 2010-03-11 07:57:51
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    jacem pisze:
> [...]
    > głęboką wiedzą na temat technicznych i biznesowych aspektów procesów
    > sprzedaży i wytwarzania oprogramowania. Charyzmatyczna, otwarta na ludzi

    Sprzedaz marchewek, ogorow i karczochow daje wieksze zyski niz
    szefowanie IT (no powiedzmy w 90% przypadkow)...
    A ile mniej nerwow?

  • 4. Data: 2010-03-11 08:35:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-03-11, Jacek <m...@s...pl> wrote:

    [...]

    > Sprzedaz marchewek, ogorow i karczochow daje wieksze zyski niz
    > szefowanie IT (no powiedzmy w 90% przypadkow)...

    Ale masz jakieś wsparcie w tej teorii? Np. ile zarabiają na kasie
    sprzedając marchewki, ogóry i karczochy, a ile zarabiają
    "szefowie" IT (ktokolwiek to jest)?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2010-03-11 09:00:49
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

> [...]
    > Ale masz jakieś wsparcie w tej teorii? Np. ile zarabiają na kasie
    > sprzedając marchewki, ogóry i karczochy, a ile zarabiają

    Przypuszczam, że miał na myśli właścicieli straganów, hurtowników, plantatorów.

  • 6. Data: 2010-03-11 09:07:18
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości

    > co tu niewolniczego, po prostu dostosował tekst 'o sobie' do języka w
    > którym pisane są ogłoszenia o pracę.

    W takim razie, gdzie tu jego charyzma???
    To nie on ma się dostosować.
    Powinien zostać zauważony wśród tłumu 'dostosowujących się'.

    Panience z HR, czytając jego podsumowanie powinno się zrobić wilgotno. ;-)
    Nie wiem, czy po przeczytaniu czegoś takiego.

    Wg mnie, facet chciał się jak najlepiej zaprezentować, ale wyszło jakoś tak,
    groteskowo i mało wiarygodnie.

    j.

  • 7. Data: 2010-03-11 09:22:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-03-11, jacem <j...@1...pl> wrote:

    [...]

    > Przypuszczam, że miał na myśli właścicieli straganów, hurtowników, plantatorów.

    Tyle, że to dziwna teza. Generalnie to właściciel każdej firmy ma szansę zarabiać
    lepiej niż pracownik etatowy, bo nie ograniczają go możliwości własnej osoby (może
    zatrudnić pracowników, na których pracy też zarabia).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2010-03-11 12:19:09
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

> [...]
    > zarabiać lepiej niż pracownik etatowy, bo nie ograniczają go możliwości
    > własnej osoby (może zatrudnić pracowników, na których pracy też zarabia).

    Tak. To prawda. Ma szansę. :-)