eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 11. Data: 2010-03-16 02:08:34
    Temat: Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hnmcod$43g$1@nemesis.news.neostrada.pl Minotaur
    <b...@s...pl> pisze:

    >> Gdyby kazano wam przyjść w piżamach na rozmowę, to też byście przyszli i
    >> robili
    > albo z gołą dupą ....
    To dołujące.
    Chodzi człowiek wśród takich i często o tym nie wie. Czasem można w
    nieświadomości nawet podać takiemu rękę...

    --
    Jotte


  • 12. Data: 2010-03-16 09:45:15
    Temat: Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2010-03-15 16:36, Papa5merf pisze:
    > błaaahahaaa:O)

    Tutaj też się ośmieszasz? Dałbyś już spokój bo i tak na żadnej grupie
    nie masz nic ciekawego do powiedzenia.

    --
    Pozdrawiam
    Tomek


  • 13. Data: 2010-03-16 10:08:21
    Temat: Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Minotaur" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:hnmcod$43g$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >> Gdyby kazano wam przyjść w piżamach na rozmowę, to też byście przyszli i
    >> robili
    > albo z gołą dupą ....

    A jakie to ma znaczenie dla klienta, który konsultuje się telefonicznie z call
    center?

    Niech oni by sobie nago tam siedzieli, byleby udzielali kompetentnych
    informacji.

    Bo różnie z tym bywa, o czym, jako (trudny) klient mogę się na codzień
    przekonać. ;-)

    j.


  • 14. Data: 2010-03-16 10:46:51
    Temat: Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    jacem pisze:
    > Użytkownik "Minotaur" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
    > news:hnmcod$43g$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >>> Gdyby kazano wam przyjść w piżamach na rozmowę, to też byście
    >>> przyszli i robili
    >> albo z gołą dupą ....
    >
    > A jakie to ma znaczenie dla klienta, który konsultuje się telefonicznie
    > z call center?
    >
    > Niech oni by sobie nago tam siedzieli, byleby udzielali kompetentnych
    > informacji.
    >
    > Bo różnie z tym bywa, o czym, jako (trudny) klient mogę się na codzień
    > przekonać. ;-)

    Nie wiem czemu, ale skojarzyło mi się to z tym:
    http://www.youtube.com/watch?v=6uMtRnj_NYs


    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl


  • 15. Data: 2010-03-16 11:06:04
    Temat: Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 11:46:51 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Nie wiem czemu, ale skojarzyło mi się to z tym:
    > http://www.youtube.com/watch?v=6uMtRnj_NYs

    http://www.youtube.com/watch?v=b56eAUCTLok&feature=p
    layer_embedded

    --
    Marcin


  • 16. Data: 2010-03-16 14:01:08
    Temat: Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    Od: "Paps5merf" <5...@n...eu>

    Órzytkownik "jacem" napisał:
    >>> Gdyby kazano wam przyjść w piżamach na rozmowę, to też byście przyszli i
    >>> robili
    >> albo z gołą dupą ....
    >
    > A jakie to ma znaczenie dla klienta, który konsultuje się telefonicznie z
    > call center?
    > Niech oni by sobie nago tam siedzieli, byleby udzielali kompetentnych
    > informacji.

    call center i kompetentne informacje, błaaachacha:O)
    po tej dyskusji rozumiem dlaczego pracują tam takie debile i skont oni ich
    bioro:O)


  • 17. Data: 2010-03-16 14:15:49
    Temat: Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    Od: Doomin <n...@o...pl>

    jacem pisze:
    > Użytkownik "Minotaur" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
    > news:hnmcod$43g$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >>> Gdyby kazano wam przyjść w piżamach na rozmowę, to też byście
    >>> przyszli i robili
    >> albo z gołą dupą ....
    >
    > A jakie to ma znaczenie dla klienta, który konsultuje się telefonicznie
    > z call center?
    >

    Tyle ze tu niby o managera chodzi (cokolwiek
    to znaczy w kontekscie call center)


  • 18. Data: 2010-03-16 14:17:42
    Temat: Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Doomin pisze:
    > jacem pisze:
    >> Użytkownik "Minotaur" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
    >> news:hnmcod$43g$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >>>> Gdyby kazano wam przyjść w piżamach na rozmowę, to też byście
    >>>> przyszli i robili
    >>> albo z gołą dupą ....
    >>
    >> A jakie to ma znaczenie dla klienta, który konsultuje się
    >> telefonicznie z call center?
    >>
    >
    > Tyle ze tu niby o managera chodzi (cokolwiek
    > to znaczy w kontekscie call center)

    A jakie obowiązki, po za rozliczaniem czasu pracy, układaniem grafiku i
    przyznawaniem, bądź nie premii do takiego managera należą?...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl


  • 19. Data: 2010-03-16 14:36:40
    Temat: Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 15:01:08 +0100, Paps5merf napisał(a):

    > po tej dyskusji rozumiem dlaczego pracują tam takie debile i skont oni ich
    > bioro:O)

    No jak to *skont*... Z Internetu ich *bioro* ;)
    --
    Marcin


  • 20. Data: 2010-03-16 15:09:31
    Temat: Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Paps5merf" <5...@n...eu> napisał w wiadomości
    news:hno3at$7ps$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Órzytkownik "jacem" napisał:
    >>>> Gdyby kazano wam przyjść w piżamach na rozmowę, to też byście
    >>>> przyszli i robili
    >>> albo z gołą dupą ....
    >> A jakie to ma znaczenie dla klienta, który konsultuje się telefonicznie z
    >> call center?
    >> Niech oni by sobie nago tam siedzieli, byleby udzielali kompetentnych
    >> informacji.
    > call center i kompetentne informacje, błaaachacha:O)
    > po tej dyskusji rozumiem dlaczego pracują tam takie debile i skont oni ich
    > bioro:O)

    W większości wypadków jest tak jak piszesz.
    Praca niewdzięczna, niekompetentne, nisko opłacane panienki, irytacja klienta.
    Nie da się ukryć, że praca w call center do prestiżowych nie należy.

    Ale muszę uczciwie przyznać, że niekiedy spotykam się z kompetentną i miłą
    obsługą.

    I chyba wbrew obiegowej opinii, lepiej radzą sobie w tym zawodzie osoby
    względnie starsze, w średnim wieku (tak na moje ucho).


    j.





strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1