PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyki w Plusie

  • 1. Data: 2003-05-25 14:01:55
    Temat: Praktyki w Plusie
    Od: "miras" <m...@i...pl>

    Jutro mam rozmowe w sprawie praktyk w Plusie. Czy ktos moze ma ja za soba i
    moze udzielic mi jakichs blizszych informacji co do mozliwych scenariuszy
    jej przebiegu? Praktyki w dziale informatycznym/telekomunikacyjnym(wpisalem
    2).
    Dzieki

    Pozdrawiam
    Miras

  • 2. Data: 2003-05-25 16:06:50
    Temat: Re: Praktyki w Plusie
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "miras" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jej przebiegu? Praktyki w dziale
    informatycznym/telekomunikacyjnym(wpisalem

    Z tego co wiem w procesie rekrutacji są dwa stopnie, a przynajmniej tak było
    rok temu.
    Pierwsza rozmowa polegała na ocenie predyspozycji kandydata, osobowości itp,
    natomiast druga pewnie była w dziale gdzie miały by się praktyki odbywać
    czyli np. sprawdzenie wiedzy technicznej.

    Jak to wygląda to nie mogę Ci powiedzieć bo czekam aż się i do mnie odezwą
    :-)

    KCH

  • 3. Data: 2003-05-26 18:23:08
    Od: "Mara" <n...@w...pl>

    I jak wrazenia po rozmowie?

    Pozdrowienia
    Mara

  • 4. Data: 2003-05-27 15:17:00
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mara" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > I jak wrazenia po rozmowie?

    Tak to właśnie bywa: jak coś potrzeba to dajcie a jak się samemu podzielić
    doświadczeniami to spadajcie...