PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownik tymczasowy

  • 1. Data: 2006-07-13 19:41:23
    Temat: Pracownik tymczasowy
    Od: "Jacenty" <a...@p...fm>

    Witam
    Czy pracując jak o pracownik tymczasowy na 1/2 etatu (w praktyce jest to 7,5
    godziny dziennie) mam szansę na otrzymanie zasiłku. Jeśli tak to jakie
    warunki muszę spełnić.
    Dzięki

  • 2. Data: 2006-07-13 19:59:16
    Temat: Re: Pracownik tymczasowy
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Jacenty napaskudził na ekranie:
    > Czy pracując jak o pracownik tymczasowy na 1/2 etatu (w praktyce jest to
    > 7,5 godziny dziennie) mam szansę na otrzymanie zasiłku. Jeśli tak to jakie
    > warunki muszę spełnić.

    Musisz zarabiać minimum 899.10 zł brutto na miesiąc. Czyli od twojego
    wynagrodzenia muszą być odprowadzane składki na Fundusz Pracy. Oczywiście
    musisz mieć przepracowny rok (z tą minimalną) w ciagu ostatnich 18 miesięcy
    przed zgłoszeniem się do UP.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)