PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik socjalny - pytanie › Re: Pracownik socjalny - pytanie
    From: "wektor" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracownik socjalny - pytanie
    Date: Thu, 26 Apr 2007 22:30:43 +0200

    Użytkownik "Kama" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:1357.000000d3.4630abda@newsgate.onet.pl...
    > Hej,
    > Skończyłam pedagogikę, zawsze chciałam pracować z ludźmi, myślę że
    mam
    > predyspozycję do takiej pracy. Chciałabym rozpocząć pracę jako
    pracownik
    > socjalny. Czy ktoś ma doświadczenie w tej branży? Wiem, że zarobki
    są głodowe,
    > ale to praca dla satysfakcji a nie dla kasy.

    Możesz pytać w mops lub gops, jak Ci radzą odpowiadający, na "otwarte
    ręce" raczej nie licz, bo trafia się tam po otwartej rekrutacji
    (konkursie).
    Podstawową przeszkodą jest fakt, że po samej pedagogice, bez
    specjalności "praca socjalna" nie mogłabyś liczyć na awans w zawodzie
    pracownika socjalnego, mogłabyś pracować zaledwie na stanowisku
    "aspirant pracy socjalnej".
    Więcej w ustawie o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (Dz. U.
    Nr 64, poz. 593 z późn.zm.).

    Pozdr

    --
    wa