PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik socjalny - pytanie › Re: Pracownik socjalny - pytanie
  • Data: 2007-05-03 19:57:26
    Temat: Re: Pracownik socjalny - pytanie
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedz to chłopakom z FSB, SWR i GRU.

    Domyślam się, że to jakaś aluzja, ale nie jestem pewien, do czego.

    Jeśli chodzi o wiedzę nt. bieżących wydarzeń, czy wręcz przekrętów - to
    nie o to mi chodziło, ale faktycznie, wyraziłem się nieściśle.

    Jeśli chodzi o ich metody działania - czytałem już wywody jakiegoś
    filozofa ze służb, który twierdził, że nie powinno się szkolić do takich
    służb byle kogo, a jak się już kogoś wyszkoli, to powinno się dożywotnio
    go monitorować, wspierać, zapewniać mu pracę, bo inaczej jego
    umiejętności mogą się bardzo przydać mafii. I w tym wypadku uważam, że
    to bzdura.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com