PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych

  • 1. Data: 2007-09-14 05:58:51
    Temat: Re: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    przypomniała mi sie mała dykteryjka,

    idzie pracownik późną porą, po jakiś nadgodzinach po korytarzu w pracy i
    widzi że jego wysoko przełożony męczy się przy niszczarce.
    -może pomóc? - tak, jeśli możesz. tak więc cała aktówka dokumentów
    poleciała do niszczarki. Na to przełożony mówi "to ja w pięciu kopiach
    poproszę"

    a przechodząc do adremu, praca biurowa jak sam wiesz to w dużej mierze
    przerzucanie papierków. Czasem jest to wprowadzanie danych do komputera,
    czasem jest to sortowanie poczty, przygotowywanie/sprawdzanie papierków
    dla agencji celnych itd w zależności od branzy, dzału itp.

    W kazdej z tych działek jest jakaś specyfika, co do której twoje
    kwalifikacje będą sprawdzone na rozmowie. Oczywiście, istnieje szansa,
    że padnie pytanie o obsługę urządzeń. Rozumiem też, że mogłeś nie mieć
    do tej pory do czynienia z nimi. Ale to nie sa w żaden sposób
    skomplikowane urządzenia - jezeli wiesz, co ma być rezultatem działania
    urządzenia, to juz możesz się spodziewać co się będzie działo po
    wciśnięciu przycisku "start" (patrz dowcip z początku mojego posta).
    A swoją drogą, to skoro znasz obsługę komputera warto by sie było
    zapoznać z wyszukiwarką, np. www.google.pl i spróbować znaleźć jakieś
    instrukcje obsługi danych urządzeń. Sciągasz sobie taką i czytasz
    możliwości danej maszyny. Tu przyciśnij, tam sprawdz, gdzieś indziej
    włóz papier....

    No dobra, mam nadzieję że już wiesz jak możesz sobie poradzic ze swoja
    niewiedzą

  • 2. Data: 2007-09-15 09:00:36
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    MarcinF pisze:

    > http://www.slownik-online.pl/kopalinski/BD431C2E0C70
    2AF34125658D005E33CA.php

    chłopie, wyluzuj. ja tego "błedu" używam swiadomie od kilku lat i jakoś
    z tego powodu nie osiwiałem.
    Ale musze cie też pochwalić, bo dobrze odrobiles swoją lekcję i dziki
    Kopalińskiemu masz szansę poznać wiele innych słów pochodzenia obcego a
    także poznać ich etymologię. Tak ze zapraszam do nauki

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy

  • 3. Data: 2007-09-15 09:34:44
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

  • 4. Data: 2007-09-15 09:51:17
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > to tylko jeden link a tyle slow w odpowiedzi :) wyluzuj :)
    lubisz się bawić słowem? bo ja tak.
    I nie lubię jak ktoś mi narzuca swoje zdanie. Mam odruch wymiotny

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy

  • 5. Data: 2007-09-15 10:05:24