PracaGrupypl.praca.dyskusje › świadczenia socjalne

  • 1. Data: 2008-01-04 13:05:51
    Temat: świadczenia socjalne
    Od: r...@g...com

    witam,mam pytanie odnośnie świadczeń socjalnych w miejscu pracy.Jestem
    pielęgniarką pracującą w szpitalu,przez kilka lat w tej jednostce
    pracowałam na pełny etat,a następnie bez rozwiązywania umowy o pracę
    tylko zmiany jej warunków przeszłam na 1/4 etatu.Dodam że na pełny
    etat zatrudniłam się w innym szpitalu.Od tamtej pory nie przysługują
    mi żadne świadczenia socjalne(rzekomo)typu;bony świąteczne,wczasy"pod
    gruszą"itp.Z tego co się orientuje to na każdego pracownika odpisywany
    jest tzw.fundusz pracy(socjalny),więc nie rozumiem dlaczego nie
    otrzymuje z tego tytułu żadnych dodatków które przysługują
    pracownikom tego szpitala,oczywiście proporcjonalnie do mojego czasu
    pracy.Pracodawca tłumaczy to faktem że Jego szpital nie jest moją
    podstawową jednostką pracy ,nie rozumiem jednak dlaczego mam być
    karana za to że ciężko pracuję w 2 szpitalach?.Może ktoś poradzi mi co
    powinnam zrobić ,ewentualnie jaka ustawa reguluje taką sytuację.Czuję
    się oszukana.

  • 2. Data: 2008-01-04 14:09:48
    Temat: Re: świadczenia socjalne
    Od: MK <m...@w...pl>

    r...@g...com wrote:
> [...]
    > karana za to że ciężko pracuję w 2 szpitalach?.Może ktoś poradzi mi co
    > powinnam zrobić ,ewentualnie jaka ustawa reguluje taką sytuację.Czuję
    Ciezko pracuje, na 3 etaty. Place 5tys zl podatku co miesiac. Koledzy
    pracuja duzo mniej a do tego maja mnostwo wolnego czasu, dostaja kase od
    panstwa, bo maja niskie dochody itd.
    Dlaczego mam być karany za to że ciężko pracuję na 3 etaty. Może ktoś
    poradzi mi co powinienem zrobić, ewentualnie jaka ustawa reguluje taką
    sytuację. Czuję się oszukany.