PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych › Re: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych
    From: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych
    Date: Fri, 14 Sep 2007 07:58:51 +0200

    przypomniała mi sie mała dykteryjka,

    idzie pracownik późną porą, po jakiś nadgodzinach po korytarzu w pracy i
    widzi że jego wysoko przełożony męczy się przy niszczarce.
    -może pomóc? - tak, jeśli możesz. tak więc cała aktówka dokumentów
    poleciała do niszczarki. Na to przełożony mówi "to ja w pięciu kopiach
    poproszę"

    a przechodząc do adremu, praca biurowa jak sam wiesz to w dużej mierze
    przerzucanie papierków. Czasem jest to wprowadzanie danych do komputera,
    czasem jest to sortowanie poczty, przygotowywanie/sprawdzanie papierków
    dla agencji celnych itd w zależności od branzy, dzału itp.

    W kazdej z tych działek jest jakaś specyfika, co do której twoje
    kwalifikacje będą sprawdzone na rozmowie. Oczywiście, istnieje szansa,
    że padnie pytanie o obsługę urządzeń. Rozumiem też, że mogłeś nie mieć
    do tej pory do czynienia z nimi. Ale to nie sa w żaden sposób
    skomplikowane urządzenia - jezeli wiesz, co ma być rezultatem działania
    urządzenia, to juz możesz się spodziewać co się będzie działo po
    wciśnięciu przycisku "start" (patrz dowcip z początku mojego posta).
    A swoją drogą, to skoro znasz obsługę komputera warto by sie było
    zapoznać z wyszukiwarką, np. www.google.pl i spróbować znaleźć jakieś
    instrukcje obsługi danych urządzeń. Sciągasz sobie taką i czytasz
    możliwości danej maszyny. Tu przyciśnij, tam sprawdz, gdzieś indziej
    włóz papier....

    No dobra, mam nadzieję że już wiesz jak możesz sobie poradzic ze swoja
    niewiedzą